Jump to content

Alternatieve cutscenes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben er sinds kort achter gekomen dat CJ voor de missies Black Project en Green Goo niet meer dan 60% vet mag hebben. Bij een hoger vet-percentage krijg je een alternatieve cutscene te zien waarin The Truth uitlegt dat CJ moet afvallen. Zoals je kan zien staat dat nu dus ook vermeld op WikiGTA.

Je kan het vergelijken met de missie Amphibious Assault waarin CJ minimaal 20% Lung Capacity moet hebben om die missie te kunnen starten. Aangezien dit niet bij veel leden bekend is én vanwege het feit dat deze cutscenes toch best komisch zijn wil ik ze niet aan jullie onthouden. Voor beide versies kan je hieronder savegames downloaden waarbij je beide missies kan starten, om CJ voldoende vet te geven heb ik de cheat gebruikt voor maximum vet. Als basis heb ik savegames gebruikt uit >dit topic< en >dit topic<, gemaakt door Summerbase, Typhoon en -Matthijs-.

Versie 1 Versie 2
V1_BP_en_GG.rar V2_BP_en_GG.rar

Veel plezier ermee, en voor de creatievelingen onder ons: ik heb van de cutscene van de missie Green Goo nog geen filmpje kunnen vinden op youtube. ^_^

Edit: Inmiddels heeft Hanneswasco filmpjes gemaakt van deze cutscenes, ze zijn op youtube te vinden en staan ook hieronder in dit topic. :D

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

mooi gevonden KoE_Mzungu_ ^_^

Ik zou het graag eens uitproberen maar het nadeel is dat ik momenteel GTA:SA'loos ben :duh:

Ik wil wel weer een nieuwe kopen maar ben me pinpas kwijt dus dat word wachten op een nieuwe pinpas

Geplaatst:

Goed gevonden :tu: , Koe Mzungu, ik ben toervallig bij de Desert Missies, even uitproberen!

Salutations, :cya:

Ik weet niet of je er een filmpje van wil maken, maar dat zou ik ook wel willen doen. ^_^
Graag, ik ben een n00b wat dat betreft. Van die cutscene van Black Project ben ik één filmpje op youtube tegengekomen en dat is rechtstreeks gefilmd vanaf een tv-scherm, dus geen goede kwaliteit + lichtspiegeling van het tv-scherm. Als je ze op youtube zet, zet ze dan ook hier met de youtube BB-code. ^_^

Daarnaast zullen maar heel weinig mensen die cutscene van Green Goo hebben gezien / gevonden, die missie wordt over het algemeen direct na Black Project gespeeld en dan moet je al op 60% vet of lager zitten. En die is nu juist zo grappig, met The Truth in een olievat. :puh:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Er is toch ook een scene als je in de missie stowaway uit het vliegtuig springt zonder parachute.
Klopt, maar die waren al bekend, net als een cutscene als je van binnenuit het vliegtuig opblaast door tegen het vliegtuig aan te schieten. En een cutscene als je te laat bent om op tijd in het vliegtuig te rijden. Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Ik weet niet of je er een filmpje van wil maken, maar dat zou ik ook wel willen doen. ^_^
Graag, ik ben een n00b wat dat betreft. Van die cutscene van Black Project ben ik één filmpje op youtube tegengekomen en dat is rechtstreeks gefilmd vanaf een tv-scherm, dus geen goede kwaliteit + lichtspiegeling van het tv-scherm. Als je ze op youtube zet, zet ze dan ook hier met de youtube BB-code. ^_^

Daarnaast zullen maar heel weinig mensen die cutscene van Green Goo hebben gezien / gevonden, die missie wordt over het algemeen direct na Black Project gespeeld en dan moet je al op 60% vet of lager zitten. En die is nu juist zo grappig, met The Truth in een olievat. :puh:

Ik heb een klein probleempje, bij de ene fraps neemt ie maar 30 seconden op en bij de andere hakt ie een deel van het beeld eraf (onder andere de ondertiteling) en het geluid neemt ie niet op... :7

Geplaatst:

Leuk gevonden. Ik heb al even filmpjes gemaakt van de cutscene's en op YouTube gezet, met toestemming van _KoE_Mzungu. :D

Black Project

Green Goo

Haahaaahaaaaaa! The truth in een olievat en valt om en cj I´m just big boned dat is all!!!

Bewerkt: door cj101
Leuk gevonden. Ik heb al even filmpjes gemaakt van de cutscene's en op YouTube gezet, met toestemming van _KoE_Mzungu. :D

HILARISCH :schater:

Goed gevonden Koe :7

En goed gemaakt Hannewasco, zonder jou had ik het nooit gezien aangezien ik SA op m'n PS2 heb en die missie al lang gepasseerd ben, en mn PC zou SA niet aankunnen :7

Anyways, KUTGW[both] ^_^

:dans: MegaPilot. :dans:

Bewerkt: door MegaPilot
Misschien is dit nog wel bij meer missie's zo?!
Niet wat betreft vet-percentage, nadat ik er achter kwam bij Black Project ben ik gaan snuffelen in de SCM en de enige andere missie die afhankelijk is van een vetpercentage is Green Goo. De link naar de jetpack is dan overigens snel gemaakt: in beide missies (ook de enige missies) speelt de jetpack een belangrijke rol. Waarschijnlijk wilde R* de jetpack niet overbelasten met een übervette CJ die waggelt als een pinguin. :7 Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...