Sprunk Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Heb een setje Vista wallpapers gemaakt. Het Windows logo heb ik ook zelf gemaakt, dus niets van wat je ziet is niet van mij. Behalve de gedownloade brushes natuurlijk. Alles heb ik in de kleur van de Vista versie gedaan. Het origineel (1280x1024) kun je aanvragen per PB. Heb thumbnails gebruik om onoverzichtelijkheid te voorkomen Vista Home basic: vista Home Premium: Vista Businnes: Vista Ultimate: Rates please! Greetz Reageren
TheGuardian Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Ze zien er erg goed uit. Ik vind persoonlijk de 4de het mooiste. De kleur is daar niet eentonig omdat daar meerdere kleuren inzitten en dat was structuur aan je wallpaper brengt. De eerste 3 daarin tegen zijn vrij eentonig qua kleur doordat je gebruik maakt van 1 kleur. Die in het blauw valt nog vrij goed mee, maar de eerste in het groen ben ik zelf niet echt een voorstander van. Keep up the good work! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 kun je ze oook maken voor XP? Want nu heb je met de vista logo en bijvoorbeeld het XP logo Reageren
Vegeta Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Wow goed werk Sprunk Ik vind dit echt wel een 9/10 waard lijkt net alsof t van microsoft is. Maar jah ik vraag me altijd af welke brush/c4d gebruik voor die streepjes achter de vista teken ? Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Ziet er prachtig uit! De 4e vind ik het mooiste door het gebruik van 2 verschillende kleuren. Dat wil niet zeggen dat die andere niet mooi zijn, maar het ziet er net iets beter uit. Hoeveel tijd heb je er in totaal aan besteed? Keep up the good work! 9/10 Ps. kun je dat gruwelijke logo ook weg halen of vervangen door het XP logo? Ben namelijk niet zo fan van Vista en gebruik zelf ook XP Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik zal straks wel even knutselen aan een XP logo. Ben bij dat ze goed bevallen. Ik zal later als dat mag ze in een zipje posten Reageren
GTA Monster Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Erg mooie wallpaper. Ik ga hem vergroten en instellen! Maar, je Vista logo is het belangrijkst en die ziet er niet erg orgineel uit. Daar een verandering aan maken? Verder: Je krijgt een dikke 9/10 van mij, kerel! Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Tsja, het Vista logo is het Vista logo, daar kan ik ook niets aan doen. Maar omdat ik geen goede renders kon vinden heb ik hem zelf nagemaakt Hier zijn alle wallpapers in groot formaat, 1280x1024 dus. Je hoeft ze dus niet te vergroten, tenzij jij een 22" hig-res screen hebt: Vista Home Basic kleuren Vista Home Premium Kleuren Vista Busninnes kleuren: De mooiste volgens jullie, Vista Ultimate kleuren: En tot slot 2 versies met het Windows XP logo: Veel plezier ermee. Als ik een custom colored moet maken (dus bijvoorbeeld rood) stuur me een PB Reageren
GTA Monster Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik heb die brushes ook. Maar dan voor Paint.NET Paint.NET pwnz Adobe! Sorry Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ga je nu ook al in mijn topic zitten spammen??? Reageren
gammie_ Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Fijn dat je ze ook voor Windows XP hebt gemaakt . Ze zien er erg mooi uit, vooral de effecten bij het logo. Kort maar krachtige beoordeling: Beoordeling: Render/logo: 8,0 Brushes/background: 8,5 Cijfer: 8,3 Nog een aanvraag... (als je het wilt hea) je 2de wallpaper van Vista vind ik de kleuren echt super mooi, vrijwel alleen groen, wat past bij mijn XP home editie, zou je misschien daar het XP logo nog in kunnen maken? Reageren
Miek Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Wil je er voor m'n Windows 2000 maken :$ AUB Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Gammie_ : Miek: Veel plezier ermee! Reageren
gammie_ Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 @ Sprunk, super bedankt Reageren
Miek Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Super! Bedankt! Bewerkt: 13 augustus 2008 door Miek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.