Bierbuikje Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) Hey, ik ben nog wat beginnend met ps en hier show ik mijn beginsels Hier mijn eerste waarin ik probeerde een vlameffect te creeëren Hier probeerde ik een explosie te maken BB Bewerkt: 11 augustus 2008 door Bierbuikje Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Mooi Gemaakt ik Geeft Gewoon een dikke 8 . ik wou dat ik wist hoe je zon signatures kon maken . Reageren
.Senne Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 hehe geweldig, dat waren de eerste tutorials die ik gevolgd heb, om zoiets te maken. heb je dit ook gedaan met tutorials? dat tweede is eigenlijk geweldig simpel te maken he? vier klikjes en je hebt zo'n cool resultaat. KUTGW, 9/10 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 hehe geweldig, dat waren de eerste tutorials die ik gevolgd heb, om zoiets te maken. heb je dit ook gedaan met tutorials? dat tweede is eigenlijk geweldig simpel te maken he? vier klikjes en je hebt zo'n cool resultaat. KUTGW, 9/10 Ik heb alle 2 met tutorials gedaan Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 hehe geweldig, dat waren de eerste tutorials die ik gevolgd heb, om zoiets te maken. heb je dit ook gedaan met tutorials? dat tweede is eigenlijk geweldig simpel te maken he? vier klikjes en je hebt zo'n cool resultaat. KUTGW, 9/10 Ik heb alle 2 met tutorials gedaan maar t is wel een heel mooi resulttaat geworden KUTGW Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.