simager1 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Elke keer als ik een server heb gevonden kopier ik hem naar samp, dan doe ik connect en dan sta ik bij het vinewood bord, dan probeert hij de server te connecten alleen dan zegt ie dat dat hem niet lukt Reageren
Swiggers Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) Dit soort vragen horen in het SA:MP Fora. Dit vind je hier SA:MP Fora. Je bent ook nog maar net geregistreerdt, dit kun je denk ook nog niet weten. Bewerkt: 11 augustus 2008 door DSgregor Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) Heb je je Firewall uit gezet? Bewerkt: 11 augustus 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
simager1 Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 ja maar doet het nog neit Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) Ik had hier ook eerst last van. Maar ik zag helemaal geen servers. Vreemd. Kijk anders nog even hier. Of natuurlijk Hier Bewerkt: 11 augustus 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
simager1 Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 ja maar doet het nog neit Thnx dit helpt maar nu wil ik spelen alleen zegt ie dat ik een bad nickname heb Reageren
Ymosky Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Thnx dit helpt maar nu wil ik spelen alleen zegt ie dat ik een bad nickname heb Waarschijnlijk heb je in je nickname een of meerdere van zulke tekens gebruikt: ~!@#$%^&*()_+| Verwijder die en hij zal wel werken. Reageren
WackoX Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Thnx dit helpt maar nu wil ik spelen alleen zegt ie dat ik een bad nickname heb Waarschijnlijk heb je in je nickname een of meerdere van zulke tekens gebruikt: ~!@#$%^&*()_+| Verwijder die en hij zal wel werken. Spatie mag ook niet :> Reageren
Remcconen Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Thnx dit helpt maar nu wil ik spelen alleen zegt ie dat ik een bad nickname heb Waarschijnlijk heb je in je nickname een of meerdere van zulke tekens gebruikt: ~!@#$%^&*()_+| Verwijder die en hij zal wel werken. Spatie mag ook niet :> _ mag wel... Reageren
Ymosky Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 @WackoX, Die spatie was het achterste teken wat ik had toegevoegd, heb je dat niet gezien dan? @Remcconen, inderdaad, had ik over het hoofd gezien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.