xxRolie. Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Hee, Ik lees overal wat over voetbal enzo, maar nergens over basketbal! Er zijn toch heus wel mensen die basketbal ook spelen, en of leuk vinden!? Maar de wedstrijd van gisteren USA-China. Wat een mooie wedstrijd, en die dunks! Heeft iemand die wedstrijd ook gezien? USA heeft echt hét Dreamteam! Bye Reageren
FireFighter Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Basketbal boeit mij niet zo.. Ik doe het ELKE les met Gym Groeten, Reageren
xxRolie. Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Basketbal boeit mij niet zo.. Ik doe het ELKE les met Gym Groeten, Elke keer met gym? En dan op de echte manier of alleen een beetje dom dribbelen en schieten? (A) Anders kan ik het wel voorstellen dat het zoo saaai is! Maar gewone wedstrijden enzo zijn echt vet leuk hoor met basketbal! Maar ieder zijn eigen keus! Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Basketbal boeit mij niet zo.. Ik doe het ELKE les met Gym Groeten, Elke keer met gym? En dan op de echte manier of alleen een beetje dom dribbelen en schieten? (A) Anders kan ik het wel voorstellen dat het zoo saaai is! Maar gewone wedstrijden enzo zijn echt vet leuk hoor met basketbal! Maar ieder zijn eigen keus! Op de hardstikke neppe manier beetje dom dribbelen en schieten ja.... :duh één keer hebben we iets leuks gedaan met gym, in het hele jaar. Edit: Ik weet niet of echte basketbal leuk is, dat heb ik nog nooit gedaan. Ik zei stom omdat ik het altijd met gym doe, op de saaie manier. Maar dat is ook het enige wanneer ik basketbal speel, dus ik weet niet hoe het is als je ene wedstrijd speelt op de echte manier. Groeten, Bewerkt: 13 augustus 2008 door thegtaman Reageren
xxRolie. Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Basketbal boeit mij niet zo.. Ik doe het ELKE les met Gym Groeten, Elke keer met gym? En dan op de echte manier of alleen een beetje dom dribbelen en schieten? (A) Anders kan ik het wel voorstellen dat het zoo saaai is! Maar gewone wedstrijden enzo zijn echt vet leuk hoor met basketbal! Maar ieder zijn eigen keus! Op de hardstikke neppe manier beetje dom dribbelen en schieten ja.... :duh één keer hebben we iets leuks gedaan met gym, in het hele jaar. Edit: Ik weet niet of echte basketbal leuk is, dat heb ik nog nooit gedaan. Ik zei stom omdat ik het altijd met gym doe, op de saaie manier. Maar dat is ook het enige wanneer ik basketbal speel, dus ik weet niet hoe het is als je ene wedstrijd speelt op de echte manier. Groeten, Haha, ja die manier is inderdaad saai! Met gym heb ik het haast nooit gedaan, maar daar leer je niks van. Maar gewone wedstrijden en trainingen zijn eigenlijks altijd wel leuk! Haha, Groeten. Reageren
xxRolie. Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Heeft iemand nog tips om een goede driepunter te maken? Of ik schiet heel idioot. Of hij komt er niet, of gaat enorm naast. Iemand tips!? Reageren
Youp Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Heeft iemand nog tips om een goede driepunter te maken? Of ik schiet heel idioot. Of hij komt er niet, of gaat enorm naast. Iemand tips!? Ik weet niet hoe jij schiet maar drie-punters zijn heel lastig om goed te schieten. Concentreer je sowieso eerst meer op gewoon tussen de bucket en de driepuntslijn, want anders verneuk je heel je schot met 3-punters. Kan ze zelf ook niet goed schieten, maar toch heb ik een redelijk goede techniek als het niet te ver weg is. Heb ooit 1 3-punter in de wedstrijd geschoten, was op de ring. Maar je hebt er best veel kracht voor nodig, maar je hebt veel meer aan schoten binnen de driepunts-lijn dan derbuiten. Ik had trouwens USA-Angola gezien. Beide teams speelden redelijk sterk, alleen jammer dat Bryant geen goede dag had. In tegenstelling tot Wade, hij speelde wel goed. En tja, in USA is basketball veel populairder als hier, al groeit het hier ook wel snel. En het Team zou wel veel beter kunnen worden met die drollen van de Celtics, maarja. Reageren
M4X Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Leuke sport die inderdaad niet erg populair is op het forum. Ik kijk graag naar het dreamteam, de dunks van Howard, de geweldige blocks van James, en met spelers als Wade, Bryant, en Bosh is het een geweldig team dat ik wel het goud zie pakken. @Rolie: als hij er niet komt of naast gaat dan heb je de techniek nog niet goed onder de knie. Gewoon veel oefenen. Probeer je rechterarm (of linkerarm als je linkshandig bent) recht voor je gezicht te krijgen, en met je andere hand de bal te ondersteunen. Vervolgens is het belangrijk dat je de goede klapbeweging met je pols maakt. Het is echt een kwestie van oefenen, hoe meer driepunters je schiet, hoe beter ze worden Reageren
xxRolie. Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Heeft iemand nog tips om een goede driepunter te maken? Of ik schiet heel idioot. Of hij komt er niet, of gaat enorm naast. Iemand tips!? Ik weet niet hoe jij schiet maar drie-punters zijn heel lastig om goed te schieten. Concentreer je sowieso eerst meer op gewoon tussen de bucket en de driepuntslijn, want anders verneuk je heel je schot met 3-punters. Kan ze zelf ook niet goed schieten, maar toch heb ik een redelijk goede techniek als het niet te ver weg is. Heb ooit 1 3-punter in de wedstrijd geschoten, was op de ring. Maar je hebt er best veel kracht voor nodig, maar je hebt veel meer aan schoten binnen de driepunts-lijn dan derbuiten. Ik had trouwens USA-Angola gezien. Beide teams speelden redelijk sterk, alleen jammer dat Bryant geen goede dag had. In tegenstelling tot Wade, hij speelde wel goed. En tja, in USA is basketball veel populairder als hier, al groeit het hier ook wel snel. En het Team zou wel veel beter kunnen worden met die drollen van de Celtics, maarja. Bedankt, de schoten tussen de bucket de de driepunter lijn zitten er bij mij meestal wel in. Maar zodra ik vanaf de driepunterlijn schiet lukt het niet zo goed. Heel raar. Het richten enzo lukt ook wel, maar niet met afstandschoten enzo. En Bryant had net zo'n operatie ofzo gehad. Naja net, al een tijdje geleden maar hij was net weer klaar voor de Olympische Spelen. En hij had nog een beetje last. Dus misschien verklaart dat de niet zo goede dag van Bryant. Misschien mochten die drollen van de Celtics wel niet mee, omdat ze voor de Celtics moeten spelen. En wil de trainer niet dat ze misschien wel geblesseerd raken! Maarja., Nog bedankt trouwens! Reageren
xxRolie. Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Leuke sport die inderdaad niet erg populair is op het forum. Ik kijk graag naar het dreamteam, de dunks van Howard, de geweldige blocks van James, en met spelers als Wade, Bryant, en Bosh is het een geweldig team dat ik wel het goud zie pakken.@Rolie: als hij er niet komt of naast gaat dan heb je de techniek nog niet goed onder de knie. Gewoon veel oefenen. Probeer je rechterarm (of linkerarm als je linkshandig bent) recht voor je gezicht te krijgen, en met je andere hand de bal te ondersteunen. Vervolgens is het belangrijk dat je de goede klapbeweging met je pols maakt. Het is echt een kwestie van oefenen, hoe meer driepunters je schiet, hoe beter ze worden Ja inderdaad ik zie ze het goud ook wel pakken! Maar ze hebben natuurlijk ook de NBA spelers hea! En het schieten tussen de bucket en de drie-punter lijn lukt me wel. En mijn rechterarm krijg ik ook goed voor mijn gezicht. Maar zodra ik de drie-punter lijn voorbij ben, lukt het gewoon niet zo goed. Hé, lastig zo'n iemand als ik. Reageren
M4X Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Lol, je zult gewoon iets meer kracht moeten zetten denk ik, of stapje voor stapje iets meer naar achteren gaan. Ik denk dat het goede gevoel dan vanzelf wel komt. En anders is het toch ook geen ramp, want je leert het heus wel eens, misschien als je wat ouder bent Reageren
xxRolie. Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Lol, je zult gewoon iets meer kracht moeten zetten denk ik, of stapje voor stapje iets meer naar achteren gaan. Ik denk dat het goede gevoel dan vanzelf wel komt. En anders is het toch ook geen ramp, want je leert het heus wel eens, misschien als je wat ouder bent Ja ik doe het wel stapje voor stapje.. Het is me weleens gelukt vanaf de middenstreep, maar driepunter niet. Maar toen gooide ik wel vet vaag hoor. Maar ik zal nog wel eens trainen. Nog bedankt. Reageren
Stunna Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Juiste techniek toepassen, en gewoon veel drie-punters schieten. Als ik een tijdje niet heb gebasket, gaat het grootste deel er ook naast, maar je moet gewoon blijven herhalen. Als je niet genoeg kracht hebt, kan vooruit springen ook een beetje helpen. Zolang je achter de lijn vertrekt, telt hij nog altijd als drie-punter. Reageren
xxRolie. Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Juiste techniek toepassen, en gewoon veel drie-punters schieten. Als ik een tijdje niet heb gebasket, gaat het grootste deel er ook naast, maar je moet gewoon blijven herhalen. Als je niet genoeg kracht hebt, kan vooruit springen ook een beetje helpen. Zolang je achter de lijn vertrekt, telt hij nog altijd als drie-punter. Ja inderdaad, dat kan ik ook wel eens proberen! Bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.