Jump to content

USB Headset

FireFighter

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik wilden graag weten hoe je een USB Headset moet installeren. Robin b had inderdaad hier een topic over maar dat was Bluetooth. Dus daar heb ik niks aan!!

Kan iemand mij helpen? Ik zou het graag waarderen :D

Groeten,

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FireFighter

20

• LangeDraak

9

• Robin B

5

• nljesse

5

Geplaatst:
Hey,

Ik wilden graag weten hoe je een USB Headset moet installeren. Robin b had inderdaad hier een topic over maar dat was Bluetooth. Dus daar heb ik niks aan!!

Groeten,

Ga het internet rondkijken . Heb ik ook gedaan voor mijn bluethooth headset . Ook Langedraak heeft me geholpen .

Geplaatst:
Hey,

Groeten,

Ga het internet rondkijken . Heb ik ook gedaan voor mijn bluethooth headset . Ook Langedraak heeft me geholpen .

Oké is goed.

Langedraak!!!!! Post hier!! :puh: Misschien komt ie wel :D

Groeten,

Geplaatst:
Hey,

Groeten,

Oké is goed.

Groeten,

Hij heeft een bluethooth headset. Hetzelfde als mij .

Kijk eens op het internet rond mischien vindt je daar wat .

Geplaatst:
Hey,

Groeten,

Oké is goed.

Groeten,

Hij heeft een bluethooth headset. Hetzelfde als mij .

Kijk eens op het internet rond mischien vindt je daar wat .

Ow oké, toch moet hij hier posten.

Groeten,

Geplaatst:
je gaat naar chat beginnen dan naar audio apparaten en dan instellingen en de rest volgt vanzelf

:cya:

Hoef ik geen code of iets in te vullen?

Groeten,

Geplaatst:
je gaat naar chat beginnen dan naar audio apparaten en dan instellingen en de rest volgt vanzelf

:cya:

Groeten,

Dan is de code 0000 ! Als je het moet?

En doet hij het goed?

Geplaatst: (bewerkt)
Hey,

Groeten,

Oké is goed.

Groeten,

U heeft geroepen ?? _O_

:D

Maar goed nu even voor het probleem zelf....

Zet de PS3 aan...

In het menu zoek je nu submenu Instellingen.

In dat menu zoek je randapparatuur.

Volgens mij kan je hier je headseet laten zoeken.

Zoek dan in het instellingen menu naar het submenu audio.

Hier kan je aangeven dat de headset zowel voor invoer als uitvoer beschikbaar is.

Invoer betekend dat je kan praten

Uitvoer betekend dat je hetgeen andere spelers zeggen via je headset hoort...

Dit hoeft niet en dat kan je ook via je tv laten lopen. Echter met het schelden van sommige is het handig het gewoon via je headset te laten lopen.

Volgens mij moet je zo een heel eind komen. :Y

Groeten,

Dan is de code 0000 ! Als je het moet?

En doet hij het goed?

@Robin

Je hebt geen code met een usb headset... Dit heb je echter alleen met een bleutooth.

Omdat Bleutooth draadloos is kan alles wat bleutooth heeft met elkaar verbonden worden.

Om er nu voor te zorgen dat jou headset niet gebruikt wordt in het spelletje van de buurman maar alleen in het spel op jouw PS3 moet je jouw headset met de PS3 laten verbinden... Daarvoor heb je de code nodig om aan te geven dat de verbinding daadwerkelijk gemaakt mag worden :tu:

@thegtaman

Maar goed ik hoop je hiermee geholpen te hebben en anders als je nog vragen hebt stuur dan even via PB.

Bewerkt: door LangeDraak

Dank je Langedraak! _O_Als het goed is krijg ik hem vandaag binnen :D Krijg hem pas morgen binnen :duh:

Groeten,

Bewerkt: door thegtaman
Geplaatst:
Dank je Langedraak! _O_ Als het goed is krijg ik hem vandaag binnen :D

Groeten,

Geen probleem.

Mocht het nu niet lukken of je wilt iets weten aarze l niet en stuur maar een PB :Y:cya:

Geplaatst:
Dank je Langedraak! _O_ Als het goed is krijg ik hem vandaag binnen :D

Groeten,

Geen probleem.

Mocht het nu niet lukken of je wilt iets weten aarze l niet en stuur maar een PB :Y:cya:

Zal ik doen :Y :Y

Groeten,

Geplaatst:

Ok mooi . Ik hoop voor je dat ie goed gaat werken . Want bij jou meeting kan ik lekker een partijtje schelden ..

Geplaatst:
Ok mooi . Ik hoop voor je dat ie goed gaat werken . Want bij jou meeting kan ik lekker een partijtje schelden ..

Als je dat flikt XD

Als je dat flikt XD

Idd, want bij USB moet je bij Uitvoer en invoer gewoon omhoog drukken, daar staat ie dan bij.

Heb ik ook, ik heb een USB headset een een Bluetooth xD

Bewerkt: door FerryN

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...