Jump to content

USB Headset

FireFighter

Recommended Posts

Geplaatst:
volgens mij heb jij dezelfde als mij en aan je headset die snoer zit een knop en als die knippert dan moet je der nog een keer op drukken want dan kan je alleen maar luisteren

:cya:

Er zit geen knop op me snoer, alleen zo'n vaag ding waarop staat logitech. :?

Groeten,

XD daar moet je juist op drukken dat heb ik anders weet ik het ook niet het is wel logitech

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FireFighter

20

• LangeDraak

9

• Robin B

5

• nljesse

5

Geplaatst:
volgens mij heb jij dezelfde als mij en aan je headset die snoer zit een knop en als die knippert dan moet je der nog een keer op drukken want dan kan je alleen maar luisteren

Er zit geen knop op me snoer, alleen zo'n vaag ding waarop staat logitech. :?

Groeten,

XD daar moet je juist op drukken dat heb ik anders weet ik het ook niet het is wel logitech

Maar op dat vage ding zit geen knopje of lichtje :?

Groeten,

Geplaatst: (bewerkt)

Bij mij is het zwart, met op de voorkant logitech op en de achterkant zo'n stickertje met waar het gemaakt is.

Wat kan ik allemaal doen?

Maar ik kon inderdaad alleen maar praten.

Groeten,

Bewerkt: door thegtaman
Geplaatst:
Bij mij is het zwart, met op de voorkant logitech op en de achterkant zo'n stickertje met waar het gemaakt is.

Maar ik kon inderdaad alleen maar praten.

Groeten,

sorry ik kan je dan ook niet verder helpen :N

Geplaatst:

Maar ik kon inderdaad alleen maar praten Horen.

Groeten,

sorry ik kan je dan ook niet verder helpen :N

Foutje gemaakt in mijn post, het is horen.

Groeten,

Geplaatst:

Hij deed het al die tijd al maar ik merkte het niet :7 Maar hij werkt nu wel!! Bedankt voor alle reacties. Hier kan nu een :slotje: op :Y

Groeten,

Geplaatst:
Hij deed het al die tijd al maar ik merkte het niet :7 Maar hij werkt nu wel!! Bedankt voor alle reacties. Hier kan nu een :slotje: op :Y

Groeten,

Voordat er een

:slotje: opgaat....

Wat was er nu mis... Wat heb je gedaan ??

Zou het graag willen weten :puh:

Geplaatst:

Groeten,

Voordat er een

Het was inpluggen en hij deedhet :7. Ik heb het alleen bij Battlefield bc geprobeerd, maar daar kan je niet zien dat je praat. Todat er iemand tegen mij zei: wtf you say? Ik weer CAN YOU HEAR ME?! hij zegt : YES!!! en ik zweg joepiee. Zo ging het :D

Groeten,

Geplaatst:

Groeten,

Voordat er een

Het was inpluggen en hij deedhet :7. Ik heb het alleen bij Battlefield bc geprobeerd, maar daar kan je niet zien dat je praat. Todat er iemand tegen mij zei: wtf you say? Ik weer CAN YOU HEAR ME?! hij zegt : YES!!! en ik zweg joepiee. Zo ging het :D

Groeten,

Oke haha

:D

er was dus niets mis... Nou mooi joh... Kan je mooi communiceren met GTA IV... SPREEK je on-line :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...