Jump to content

Gta doet het niet meer en ik krijg ook geen userfiles

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn Vorige tropic

Mijn gta sa werkt niet meer :N ik weet niet waarom,

ik heb net een nieuwe computer, direct wanneer de pc aan stond gig ik gta installeren en de eerst volgen de 3 dagen dee hij het maar toen ging de pc updates doen van vista en toen de hij het niet meer

ik heb het plaatje

96ytxt.jpg

ik had er ook een paar mods inzitten maar die deden het wel allemaal :duh:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nieuwe Vraag

Ik heb Gta Nu Opnieuw Geinstalleerd Alleen Nu Heb ik Geen "San Andreas User Files" Meer..

Hoe kan dat:??

Bewerkt: door Pmixer
Geplaatst:
ik heb al een eerder tropic aangemaakt
Dan kan je daar toch verder gaan. :7
nu heb ik geen "San andreas user files"meer hoe kan da??
Omdat je 'm verwijdert hebt waarschijnlijk. De map GTA San Andreas User Files moet je niet (nooit) verwijderen, deze bevat namelijk je savegames, foto's en snelkoppeling(en) naar je muziekbestanden. Het enige wat je eventueel uit deze map zou kunnen verwijderen is het bestand gta_sa.set, dit bestand bevat namelijk de configuratie. Na verwijderen wordt deze weer aangemaakt en de configuratie op standaard gezet. Speel het spel en bewaar een keer, kijk dan of die map nu wel is aangemaakt, kijk je wel op de goede plaats? Deze map hoort te staan bij je documenten, in de map (Mijn) Documenten.
Geplaatst:
ik heb al een eerder tropic aangemaakt
Dan kan je daar toch verder gaan. :7
nu heb ik geen "San andreas user files"meer hoe kan da??
Omdat je 'm verwijdert hebt waarschijnlijk. De map GTA San Andreas User Files moet je niet (nooit) verwijderen, deze bevat namelijk je savegames, foto's en snelkoppeling(en) naar je muziekbestanden. Het enige wat je eventueel uit deze map zou kunnen verwijderen is het bestand gta_sa.set, dit bestand bevat namelijk de configuratie. Na verwijderen wordt deze weer aangemaakt en de configuratie op standaard gezet. Speel het spel en bewaar een keer, kijk dan of die map nu wel is aangemaakt, kijk je wel op de goede plaats? Deze map hoort te staan bij je documenten, in de map (Mijn) Documenten.

ja ik heb wel goed gekeken maar.. ik heb nu zelf gta userfiles aan gemaakt en toen dee die het nog niet en toen heb ik gta opnieuw geinstalleert en toen dee hij het nog niet.. en telkens al is hem installeer, intalleert hij geen user files

en kan ik ergens Gta.set ofzo downloaden

Geplaatst: (bewerkt)

Die map wordt NIET aangemaakt tijdens de installatie al installeer je 'm 100 keer. Die map wordt aangemaakt tijdens het spelen. Veel speel plezier. ^_^

Probeer het volgende: pak de bijlage uit en plaats de map GTA San Andreas User Files in je map Documenten. Misschien dat het werkt.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...