Sjorszzz Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Is het mogelijk om na de missie snow storm met Michelle af te rekenen? Want omdat ze je dan verraad!!![/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Is het mogelijk om na de missie snow storm met Michelle af te rekenen?Want omdat ze je dan verraad!!![/font] Nee niet mogelijk . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Hoe weet je dat zo zeker? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
connoz Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Omdat hij waarschijnelijk het spel al heeft uitgespeeld. Ik heb het zelf ook al uit gespeeld en kan je zeggen dat je Michelle niet kan vermoorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Ja dat snap ik natuurlijk ook wel. Ik heb het spel ook al lang uitgespeeld. Maar juist daarom deze vraag omdat je nergens in een missie wraak neemt op Michelle. Dacht ik misschien kun je haar een keer buiten de missie's om opzoeken. En korte metten met haar maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Ja dat snap ik natuurlijk ook wel. Ik heb het spel ook al lang uitgespeeld. Maar juist daarom deze vraag omdat je nergens in een missie wraak neemt op Michelle. Dacht ik misschien kun je haar een keer buiten de missie's om opzoeken. En korte metten met haar maken. Nee alsnog niet . Anders had dat wel ergens gestaan ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Je ziet haar alleen nog maar in cutscenes na die missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 misschien met downloadable content. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 misschien met downloadable content. Ja, misschien vergeeft Niko haar dan wel. En word weer z'n vriendin. Dan gaan ze trouwen en krijgen kinderen etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 kinderen in gta iv dat word mordeN! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 kinderen in gta iv dat word mordeN! Nee in GTA V ice City. Niko woont in het zonnige VC samen met zijn vrouw 'Michelle' en kinderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Wat zijn dit vor grappen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Wat zijn dit vor grappen??? leuke grappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Wat zijn dit vor grappen??? Zeg hé , ga jij eens even heel vlug weg met je opmerkingen. Ze zijn lang niet zo goed als die van Nils hoor.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVMASTAH Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Wat zijn dit vor grappen??? Gamersgrappen. xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.