Jump to content

Cesar vs aartdognau

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Anime

Soort design: sig

Size design: max. 500x150

Render: Mag

Animatie: Mag

Premade: Liever niet

Tijd van inlevering: zo snel mogelijk

Opmerking: T begint als mijn andere is afgelopen vanavond maar je mag je alvast opgeven.

Bewerkt: door Dizzee

ik doe wel mee,

ik lever hem straks wel in.

hier is ie

f_sigsasukem_3433175.png

Bewerkt: door aartdognau

Oke hier zijn onze Anime Sig's :

Cesar :

65344733pu7.jpg

Aartdognau :

f_sigsasukem_3433175.png

Bewerkt: door cesar
Geplaatst:

Stem: Cesar

Omdat:

Zijn sig vrolijke kleuren heeft. Die van aartdognau is een beetje donker en bovendien erg druk. Die van cesar straalt rust uit en dat maakt de sig perfect.

Geplaatst:

cesar

Een prachtige nette signature. Je hebt een mooie border + tekst, de sig is netjes opgevuld en ook de kleur en stijl van de achtergrond is helemaal in orde. Ik weet niet of je je render wat uit hebt gestrekt dan dat die eerst was maar hij lijkt voor mij iets te breed, al is er nu op zich al helemaal niks mis mee. Voor de rest is je render goed ingeblend, je hebt wat lichteffecten toegevoegd en hij past gewoon helemaal bij het geheel. Je hebt een knap staaltje werk geleverd.

aartdognau

Over jou signature ben ik dan net wat minder enthousiast. De signature in het geheel is niet zo helder en scherp als die van je tegenstander, het ziet er allemaal een beetje vaag uit. Je hebt mooie effecten toegevoegd maar gezien de bijpassende render ben ik hier ook niet helemaal enthousiast over. Je had verder een wat spectaculaire border in elkaar kunnen zetten al is de tekst wel weer in orde. Het effect bij de hand van de render is erg mooi maar de rest laat zich toch echt te wensen over.

Stem

cesar.

Geplaatst:

Cesar, je hebt jezelf volgens mij echt overtroffen, want dit is gewoon de mooiste anime sig die ik ooit gezien heb!

De kleurencombinatie die je gebruikt hebt maakt de signature zeer mooi. De subtiele kopie van de render op de achtergrond is zeer goed gedaan, en tekst erbij is gewoon formidabel. :) De border maakt het werkje dan weer af, en zorgt voor een mooi afwerking.

Aartdognau, jouw signature is niet slecht, maar iets te druk en onduidelijk. Je hebt te veel effecten (over elkaar) gebruikt waardoor het veel te chaotisch wordt. De kleurencombinatie is ook niet helemaal perfect, maar het kan er mee door. De tekst is dan weer goed, maar het kon wel beter.

Mijn stem gaat naar Cesar.

cesar

Ik weet niet of je je render wat uit hebt gestrekt dan dat die eerst was maar hij lijkt voor mij iets te breed, al is er nu op zich al helemaal niks mis mee.

Heel erg bedankt voor jullie stemmen en de goeie reacties, maar ik heb nog veel te leren. Verder wil ik jay ff wat duidelijk maken. T lijkt alleen alsof de sig wat breder is k heb alleen de render paar x gekopieerd en blur's en een draai filter in gezet waardoor t lijkt dit is de render eigelijk :

http://planetrenders.net/renders/displayimage.php?pos=-10043

3-0

Bewerkt: door cesar
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...