Jump to content

brian991 Vs Jay;

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Max. 500x150

Render: mag

Animatie: mag

Premade: mag

Tijd van inlevering: zo spoedig mogelijk

Opmerking: ik lever mijne na die van jou in en geen c4d's gebruiken

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

ik heb net via pb afgesproken dat ik met jay; battle dus meedoen kan niet meer

en ik heb een mijn starterspost staan dat er geen c4d's gebruikt mogen worden maar ik heb met jay; afgesproken dat het goed is dat hij er toch een gebruikt

Ik ben er niet al te trots op maar ik hoop dat die geluk brengt.

bhhr9k.gif

Succes!

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

ok hier is mijne:

Brian991

ageofempierscl4.jpg

Jay;

bhhr9k.gif

kan een mod aub de titel veranderen

jij ook succes jay;

Geplaatst:

Allebei niet de beste sigs die ik ooit heb gezien, maar ze zijn beide niet slecht. :)

Brian991, je hebt een redelijke sig waarvan de achtergrond nogal basis (en dus mooi) is. Het minpuntje ervan is dat de render niet bij de achtergrond past, en daarmee bedoel ik de kleuren. Dat soort rood met zwart past niet bij wit met geel en bruin. Daarnaast is de render ook iets té veel ingeblend waardoor het nogal slordig lijkt, en de tekst is ook redelijk onleesbaar. De font en plaatsing zijn uitstekend, maar de kleur en effecten erin maken het onleesbaar/niet bij de achtergrond passend.

Jay;, ik heb al veel betere signatures gezien van jou, maar deze kan er nog net mee door. Het plaatje is fel overbelicht waardoor alles moeilijk te zien valt, en alles veel minder mooi is dan het waarschijnlijk eerst was. De effecten erin zijn mooi, en de border gewaagd. Ik zie geen tekst, maar dat is ook niet nodig, want de effecten vullen alles goed op. :)

Mijn stem gaat naar Jay;.

Brain991 :

Ik vind dat je achtrgrond wat te weinig effecten heeft en je render te veel. Daardoor lijkt je signature simpel en lijkt het gemakkelijk te maken zijn. Ook de letters zijn wat raar omdat er verschillende kleuren instaan. Je render is te onscherp en je achtrgrond zonder effecten.

7.5/10

Jay; :

Ik heb al mooiere sigs gezien, maar er staan wel effecten bij. Alle effecten lijken je signature oneindeloos te maken. Je render is teveel bedakt maar goed zichbaar. Naar mijn mening is ook je signature te overlicht en er is geen layer bij. Deze kan net door de boeg:

8/10

Bij deze gaat de stem naar Jay;

Bewerkt: door Miek
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...