jorry95 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) de Missie(s): de zero missies en Import/Export Cheaten: nee Versie: V2 Overig: als je in LV bent en je ziet een Turismo, zet die dan in een garage,. zeg wel als je er een hebt in welke garage die staat AUB. GTASAsf3.b Bewerkt: 11 augustus 2008 door jorry95 Reageren
GTA freakje Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) ben bezig met je savegame. Ik zal hem plaatsen als ik klaar bven met de inport/export en de Zero missies EDIT: hij start een nieuw spel op. Het is bij mij helaas niet mogelijk. Bewerkt: 11 augustus 2008 door GTA freakje Reageren
jorry95 Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 probeer deze dan ff want bij mij gebeurt het zelfde GTASAsf3.b Reageren
GTA freakje Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 probeer deze dan ff want bij mij gebeurt het zelfdeGTASAsf3.b Er gebeurt hetzelfde. Weet je zeker dat je V2 hebt en niet per ongeluk V1? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.