Jump to content

The Races


Radio Es.

Recommended Posts

Krijg je wat als je de DirthRing HotRing en de BloodRing Races hebt gewonnen??

:blink: :gtasign:

Dan krijg je die auto's bij de stadion volgens mij ;) Ik heb al heel lang die spel niet gespeeld. Je krijgt HotRing ook bij Sunshyne Auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de Bloodring krijg je ook nog voor elke auto die kapot gaat $100, verder een bonus als je de tijd vol hebt, daar zit geloof ik geen limiet aan, ik ben een keer aan de 4 minuten toegekomen, maar daarna was het 5 minuten. l\latuurlijk krijg je voor de Dirtring ook geld, maar dat is verschillend.

  • Binnen 5 minuten: $50.000
  • Tussen 5 en 10 minuten: $10.000
  • Tussen 10 en 15 minuten: $6.000
  • 15 minuten en langer: $5.000

Link to comment
Delen op andere websites

Nee maar ik dacht dat je misschien een helikopter zou krijgen want naast het stadion staat een plek waar 2 heli's op kunnen er branden ook lichtjes er rond en er staat een H.

Dat is precies het zelfde als bij mercedes haar appartement(als je van Leaf Links komt het eerste huis).

Kan iemand mij helpen waneer die heli's daar komen of komen ze daar nooit?

:blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee maar ik dacht dat je misschien een helikopter zou krijgen want naast het stadion staat een plek waar 2 heli's op kunnen er branden ook lichtjes er rond en er staat een H.

Dat is precies het zelfde als bij mercedes haar appartement(als je van Leaf Links komt het eerste huis).

Kan iemand mij helpen waneer die heli's daar komen of komen ze daar nooit?

:blink:

Ik heb ze nooit gehad.

Volgens mij is het voor als je zelf aan komt vliegen, en ergens wil landen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze nooit gehad.

Volgens mij is het voor als je zelf aan komt vliegen, en ergens wil landen.

Landen kan je overal.

Bij 100% staan er nog steeds geen vliegtuigen misschien is het gewoon voor de sier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze nooit gehad.

Volgens mij is het voor als je zelf aan komt vliegen, en ergens wil landen.

Landen kan je overal.

Bij 100% staan er nog steeds geen vliegtuigen misschien is het gewoon voor de sier.

Die bij het stadion zijn iig nogal logisch, want mischien treden er grote artiesten op en die moeten dan uiteraard per heli...

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nog veel meer helipads in Vice City, vooral in Downtown, maar er staat er ook één op het vliegveld. Er zijn er maar 3 die pas na een bepaalde opdracht een heli op de H krijgen, dit zijn

  1. De Helipad in Ocean Beach (na 100 HP's)
  2. De Helipad bij de Army Barraks (na 100 HP's/Keep your friends close...)
  3. De Helipad op Hyman Condo (na het gebouw gekocht te hebben)

De rest staat er al vanaf het begin op, of er komt er gewoon geen één op te staan.

In GTA3 staat er op de helipads wél een heli, alleen het probleem is dat je er niet in kunt vliegen... :puh:

Deze Helipads waar er geen één op staan zijn denk ik bedoelt als "meubelstuk" van Vice City, of om er op te landen als je er in de buurt komt, maar dat kan overal op.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...