Jump to content

gta san andreas problemen met modden serieus hulp nodig!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heey iedereen ik heb net san andreas mod installer v1.1 en heb daar een mod op gebruikt(4 om eerlijk te zijn)

en toen wou ik hem spelen alleen als ik mijn game aan het loaden was stopt hij met loaden op de helft pleeas help

ik heb hem trouwens al 2 keer ge-unistalled! en jaa ik heb alle mods al ge-unistalled

en als ik new game doe krijg ik hetzelfde

en ik weet ook niet waar de back-ups van san andreas mod installer staan of hoe ik die anders meot gebruiken

alvast bedaNKT,mike

Bewerkt: door mastermikeNL
Geplaatst:

Mogelijk heb je V2.0 van GTA San Andreas, deze versie zorgt ervoor dat het modden niet meer mogelijk is. Download deze patch. Start hem op, druk een paar keer op Next. Nu zul je het pad naar San Andreas moeten invoeren. Als je hem gewoon op het standaardpad hebt geïnstalleerd, kun je ook nu op Next drukken. Anders moet je het aanpassen. Let op, de gta_sa.exe moet in die map te vinden zijn! Hierna zul je waarschijnlijk weer kunnen modden. :)

Geplaatst:
Mogelijk heb je V2.0 van GTA San Andreas, deze versie zorgt ervoor dat het modden niet meer mogelijk is. Download deze patch. Start hem op, druk een paar keer op Next. Nu zul je het pad naar San Andreas moeten invoeren. Als je hem gewoon op het standaardpad hebt geïnstalleerd, kun je ook nu op Next drukken. Anders moet je het aanpassen. Let op, de gta_sa.exe moet in die map te vinden zijn! Hierna zul je waarschijnlijk weer kunnen modden. :)

thnx is gelukt alleen nu heb ik een probleem met img tool

Geplaatst:

Schakel Alleen Lezen uit op de GTA San Andreas hoofdmap, en druk op 'Toepassen'. Zorg ervoor dat het op alle submappen en bestanden wordt uitgevoerd. :)

Geplaatst:

ik heb san andreas ook gemod, &die patch gebruikt. alleen nu doet san andreas het nog niet,

het balkje blijft ong. bij de helft hangen, en dan stopt hij ermee.

wat nu? :?

Geplaatst:

Heb je de mod exact geïnstalleerd zoals in de Readme beschreven staat? Het fout installeren van mods levert vaak problemen op.

Geplaatst:
Heb je de mod exact geïnstalleerd zoals in de Readme beschreven staat? Het fout installeren van mods levert vaak problemen op.

ja, maar ik heb de fout al, alleen ik weet niet wat ik eraan kan doen.

ik heb een replace car voor de voodoo, en dan geeft ie kleurcode 16,16 aan. en een error in SAMI.

ik kan hem oon niet de installeren ofzo, want dan geeft ie error aan.

Geplaatst:

SAMI weer... Doe het simpelweg handmatig, open het bestand 'carcols.dat' in de Data-map van San Andreas en pas de kleuren van de Voodoo handmatig aan. Veel effectiever dan zo'n modinstaller. ;)

Geplaatst:
SAMI weer... Doe het simpelweg handmatig, open het bestand 'carcols.dat' in de Data-map van San Andreas en pas de kleuren van de Voodoo handmatig aan. Veel effectiever dan zo'n modinstaller. ;)

uhu, maar zo slim ben ik niet weetje ^_^

Geplaatst:

Ga naar de GTA SA map, open de Data map en dubbelklik op het bestandje 'Carcols.dat'. Windows zal nu de melding weergeven dat het een onbekend bestandstype is, vink het onderste rondje aan en zoek in de lijst naar Kladblok. Vink 'Dit type bestand altijd met dit programma openen' aan (zo hoef je deze procedure volgende keer niet te herhalen) en klik op Ok. In Kladblok krijg je nu het bestandje. Zoek met Ctrl + F naar Voodoo, en pas de kleuren (de cijfertjes) aan: Haal alle cijfertjes weg, en zet er voor in de plaats '16,16' (zonder aanhalingstekens!!). Druk op Ctrl + S om alles op te slaan.

Geplaatst:
Ga naar de GTA SA map, open de Data map en dubbelklik op het bestandje 'Carcols.dat'. Windows zal nu de melding weergeven dat het een onbekend bestandstype is, vink het onderste rondje aan en zoek in de lijst naar Kladblok. Vink 'Dit type bestand altijd met dit programma openen' aan (zo hoef je deze procedure volgende keer niet te herhalen) en klik op Ok. In Kladblok krijg je nu het bestandje. Zoek met Ctrl + F naar Voodoo, en pas de kleuren (de cijfertjes) aan: Haal alle cijfertjes weg, en zet er voor in de plaats '16,16' (zonder aanhalingstekens!!). Druk op Ctrl + S om alles op te slaan.

dat carcols.dat staat er bij mij niet eens in :duh:

Geplaatst:

Hoort er normaal gesproken wel in te staan... Vraag het bestand hier op en plaats hem dan in de Data map, daarna gewoon de uitleg hierboven weer doornemen. :)

Geplaatst:
Hoort er normaal gesproken wel in te staan... Vraag het bestand hier op en plaats hem dan in de Data map, daarna gewoon de uitleg hierboven weer doornemen. :)

Bedanlkt he :dans::tu:

Geplaatst:

Hey Raffael,.,

Heb je gemod met SAMI ( San Andreas Mod Installer )? zo Ja Wat heb je dan gemod?

Bijv. Scooters kan je niet modden en sommige auto's doen het ook niet dan stopt ie rond de helft met laden , Niet?

Pmixer

Geplaatst: (bewerkt)
Hey Raffael,.,

Heb je gemod met SAMI ( San Andreas Mod Installer )? zo Ja Wat heb je dan gemod?

Bijv. Scooters kan je niet modden en sommige auto's doen het ook niet dan stopt ie rond de helft met laden , Niet?

Pmixer

Ja, dat klopt ja, dat probleem heb-had ik dus. ik heb een auto gemod, en als ik die wil de-installeren met SAMI komt er ook een foutmelding.

nu komt er een foutmelding: Gta_sa.exe. werkt niet

ik weet niet wat ik moet doen? :?

Bewerkt: door Raffael

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...