Jump to content

gta san andreas problemen met modden serieus hulp nodig!

Recommended Posts

Geplaatst:

@Donwell,

ik heb gedaan wat je zij, want ik heb de carcols.dat map gevonden.

maar het lukt niet,

ik krijg een foutmelding bij het opslaan,

hoe kan dat?

Geplaatst:

Een vriend van me heeft op mijn pc San Andreas en Mod geïnstalleerd en ik heb bijna alle auto's geïnstalleerd en nog een paar vliegtuigjes enzo. Maar als ik Sa steeds opstart valt het uit!!! Kan iemand me zeggen waarom dat gebeurd?? Voordat ik alles installeerde speelde ik sa, komt het misschien doo mod? Zo ja, waar kan ik San Andreas downloaden??? Kan iemand me helpen? :N

Geplaatst:
@Donwell,

ik heb gedaan wat je zij, want ik heb de carcols.dat map gevonden.

maar het lukt niet,

ik krijg een foutmelding bij het opslaan,

hoe kan dat?

Bij het opslaan van wat? Het opslaan van 'carcols.dat'? Kun je daarnaast ook nog even beschrijven wat er in de foutmelding staat of er een screen van nemen?
Een vriend van me heeft op mijn pc San Andreas en Mod geïnstalleerd en ik heb bijna alle auto's geïnstalleerd en nog een paar vliegtuigjes enzo. Maar als ik Sa steeds opstart valt het uit!!! Kan iemand me zeggen waarom dat gebeurd?? Voordat ik alles installeerde speelde ik sa, komt het misschien doo mod? Zo ja, waar kan ik San Andreas downloaden??? Kan iemand me helpen? :N
Misschien heb je een verkeerde versie van GTA San Andreas. Kijk rechtsonder in het beginscherm van GTA San Andreas (het scherm wat je na de intro en dergelijke krijgt).

Wat staat er Welke versie heb je Kan je modden
Niets V1.00 Ja
V1.01 V1.01 Nee
V2.00 V2.00 Nee

Als je niet kan modden moet je de patch downloaden. Pak hem uit met WinRAR. Als je het niet hebt, download en installeer het dan. Als je het eenmaal hebt geïnstalleerd, klik je rechts op het .rar-bestand van de patch en kies je 'Uitpakken in ...'.

Open de map en start 'gtasapatch.exe' op. Klik een paar keer op 'Next' totdat er om een locatie wordt gevraagd. De locatie die er moet staan moet die van je GTA San Andreas-map zijn. Staat die er al kan je verder gaan, zoek 'm anders op via de '...'-knop. Ga verder met 'Next', laat de patch z'n werk doen en sluit af met 'Exit'.

Geplaatst:

Ik heb wel de goeie versie, want eerst speelde ik het maar nu ik teveel mod auto's heb geïnstalleerd valt het uit... volgens mij komt het daarom. Weet u misschien waar ik San Andreas opnieuw kan downloaden?

• 2 maanden later...
Geplaatst:

help ik heb een mod PONY naar barmobile maar toen ik de mod deinstalleerde en keek op sa was de PONY wagen nog steeds de batmobile dit is voor san andreas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...