QuaZ Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 jaja daar ben ik weer na een lange tijd :dans: Simple Banner - Hi, ik ga jullie uitleggen hoe je makkelijk een banner maakt. Start Photoshop op (Ik werk in CS2). Maak een nieuw document en kies 400x150. Duplicate je background layer, en neem de volgende instellingen: Gradient: Links: 86a8ff Rechts: 6788d8 Zo, nu hebben we al een achtergrond . Omdat ik het simpel houd begin ik meteen met de tekst. Typ je tekst met de kleuren 005aff en ffffff. Kies de volgende instellingen in deze text layer: Zo, nu hebben we ook de tekst. Om nog iets extra toe te voegen, voeg ik een shape toe. Dit doe je met de 'Custom shape tool'. Ik neem een pijltje Kies bij deze layer de volgende instellingen: Tadaaaaah, klaar. Ik heb het font BN Jinx gebruikt, en de shape staat in de standaard lijst. Ja, de tekst slaat nergens op, potloden zijn nu eenmaal mooi =D. Nou ja, ik hoop dat je er wat aan had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) Hele handige tutorial! Goed duidelijk! Zeer handig voor beginners! Bedankt. Ik wil wel meer van jou werk zien. Bewerkt: 11 augustus 2008 door PiekeTheCat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ErikDesign Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) Perfect Bewerkt: 25 maart 2009 door ErikDesign Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Goede tutorial. Ik vind die pijl ook super gedaan. En die plaatjes zijn ook goed gemaakt. Valt niet echt veel meer over te vertellen. KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.