marnixynaitor Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) ik wil graag de achievement cleaning the main streets halen, maar tellen de most wanted missies dan ook mee? (ik heb men hunt al) Bewerkt: 11 augustus 2008 door marnixynaitor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 ik wil graag de achievement cleaning the main streets halen, maar tellen de most wanted missies dan ook mee?(ik heb men hunt al) Is dat voor de 360? Daar heb ik geen verstand van, maar ik denk dat de most wanted missions dan ook meetellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marnixynaitor Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 ik wil graag de achievement cleaning the main streets halen, maar tellen de most wanted missies dan ook mee?(ik heb men hunt al) Is dat voor de 360? Daar heb ik geen verstand van, maar ik denk dat de most wanted missions dan ook meetellen. ja is voor de xbox 360, maat laat maar, ik heb cheats gebruikt, dan kan je hem niet meer halen. bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.