NickyHendriks Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) Signatures:God of War IIDevil May CryChrysler:[Devil GirlRammstein:Dark Angel:GTA:IV:Anime:Underwater Anime:Battlefield IIC4D Anime:GTA:SA voor MitChSz:Dragon Sig Voor BC7:Samurai Anime:Worms 3D:Screw Me:PLZ Kill Me:Avatar The Last Airbender: Overige GFX:Rammstein Avatar: Tuts[PS] Fractal Renders Zamg0d's Rate Lijstje: [table=header]Sig|Cijfer|Commentaar [b]God of War II[/b]|0/10| [b]Devil May Cry[/b]|0/10| [b]Chrysler[/b]|0/10| [b]Devil Girl[/b]|0/10| [b]Rammstein[/b]|0/10| [b]Avatar[/b]|0/10| [b]Dark Angel[/b]|0/10| [b]GTA:IV[/b]|0/10| [b]Anime[/b]|0/10| [b]Underwater Anime[/b]|0/10| [b]Battlefield II[/b]|0/10| [b]C4D Anime[/b]|0/10| [b]GTA:SA[/b]|0/10| [b]Dragon Sig[/b]|0/10| [b]Samurai Anime[/b]|0/10| [b]Worms 3D[/b]|0/10| [b]Screw Me[/b]|0/10| [b]PLZ Kill Me[/b]|0/10| [b]Avatar The Last Airbender[/b]|0/10| [b][PS] Fractal Renders[/b]|0/10|[/table] Als ik een Nieuwe Sig heb gemaatk zal ik deze code ook aanpassen. Bewerkt: 24 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Omdat ik geen zin heb alle sigs appart te gaan raten, geef ik een gemiddelde van een 6.5 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) Omdat ik geen zin heb alle sigs appart te gaan raten, geef ik een gemiddelde van een 6.5 Bedankt voor je cijfer ...Ik vind zijn lambo sig eigelijk wel mooi... het is een Chrysler maar toch bedankt @ hieronder: Bednakt en heb je mijn Anime gerate en de avatar? en die rammstein? Bewerkt: 5 september 2008 door zamg0d1 Reageren
Vegeta Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Mag ik vragen waar mijn psot is gebleven ik wou net editen om een rate erbij te zetten. Ik geef je chrysler sig een 7/10 en de rest heb ik al gerate Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 ik vindt ze allemaal heel mooi maar 1 vindt ik de mooiste en dat is de voorlaatste die verdiend een 10/10 en de rest krijgt 7/10 maar met de auto krijgt een mooie 8/10 groetjes gta-san-andreas-lover1000 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) bedankt GTASALOVER! Kun je ook aangeven waarom je een sig een bepaald cijfer geeft allemaal? PS kun je de plaatjes uit je quote halen of de hele quote weg halen die rekt de hele pagina uit. @Hierboven: Bedankt. Bewerkt: 11 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 bedankt GTASALOVER!Kun je ook aangeven waarom je een sig een bepaald cijfer geeft allemaal? PS kun je de plaatjes uit je quote halen of de hele quote weg halen die rekt de hele pagina uit. @Hierboven: Bedankt. ok maar iki ga ze niet allemaal quiten is te veel werk Reageren
GTA Monster Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik vind het wel een grafisch archief! Gemiddelde rating qua kwaliteit: 8,9/10 Jij krijgt een dikke 8,9, kerel! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik vind het wel een grafisch archief!Gemiddelde rating qua kwaliteit: 8,9/10 Jij krijgt een dikke 8,9, kerel! nooit gedacht dat mensen zoiets zouden zegggen Bedankt allemaal voor deze rates. Alleen ik meld ff waarom meeer dan de helft geen border heeeft: Ik ha een instelling fout staan waardoor het me nooi lukte een border te maken, maar dat is al verholpen . Reageren
Arthis Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik vind ze allemaal redelijk goed, maar ik ga even in op de Chryslersig. Ik vind dit een hele gave sig, hij steekt er echt uit bij die andere. Het kleurgebruik is mooi en er zitten een paar vette effectjes in. De tekst vind ik heel goed. Zeker je beste sig! Probeer dat niveau vol te houden Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik vind ze allemaal redelijk goed, maar ik ga even in op de Chryslersig.Ik vind dit een hele gave sig, hij steekt er echt uit bij die andere. Het kleurgebruik is mooi en er zitten een paar vette effectjes in. De tekst vind ik heel goed. Zeker je beste sig! Probeer dat niveau vol te houden Er zitten ook 2 C4D's in verwerkt alleen zie je die niet echt goed alleen een beetje de rechter Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Omdat ik heel veel inspiratie krijg door fimls enz. maak ik de laatste tijd heel veel Plaatjes met CS2en om de topic lijsten wat schoner te houden zal ik ze maar allemaal hier posten hier zijn er al een paar: God of War II deze is wel cool gedaan met de kleuren enzo een mooie 8/10 Devil May Cry deze is ook mooi gedaan 8/10 Chrysler: cool gemaakt man een mooie 8/10 Devil Girl Rammstein: leuk gedaan een 7/10 Rammstein Avatar: niet ehct heel bijzonder het is nogal klein de kleuren zijn niet echt goed daarom een 5/10 Dark Angel: zeer mooi de kleuren zijn goed gedaan en de angel is zeer mooi du sook een mooi en hoog cijfer 9/10 GTA:IV: deze vindt ik de mooiste. hmmm hoe zou dat nu komen ik vindt de kleur wel cool het is alsof ik door een zonnebril kijk Anime: deze is goed gedaan niet heel veel kleuren maar ik vindt het wel goed gedaan een 7/10 Als je een Creatie wilt raten Quote dan de naam. Zo blijft het duidelijk over wlke Creatie je het hebt. Ik edit mijn hoofd post als ik meer creaties heb. ik heb bij elke signature een cijfer gegeven Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik ga ze niet raten, ben ik te lui voor.. Geef ze alleen een cijfer. Handtekening1: 7/10 Handtekening2: 4/10 Handtekening 3: 6/10 Handtekening 4: 8/10 Handtekening 5: 7/10 Avatar 6: 3/10 Handtekening7: 3/10 Handtekening8: 9/10 !! Handtekening9: 5/10 Gemiddelde: 5.7/10 Groeten, Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Er zitten wat minder mooie tussen, maar ook weer erg mooie tussen. Zoals de meeste al doen is algemeen raten dan het beste. En alles bij een, vind ik het zeker een 7.8/10 waard . Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik vind ze allemaal redelijk goed, maar ik ga even in op de Chryslersig.Ik vind dit een hele gave sig, hij steekt er echt uit bij die andere. Het kleurgebruik is mooi en er zitten een paar vette effectjes in. De tekst vind ik heel goed. Zeker je beste sig! Probeer dat niveau vol te houden Er zitten ook 2 C4D's in verwerkt alleen zie je die niet echt goed alleen een beetje de rechter Die heb je van mijn tutorial En je zet er niet eens boven dat ze van mijn tutorial komen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.