Jump to content

Zamg0d's Creaties

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik vind ze allemaal redelijk goed, maar ik ga even in op de Chryslersig.

Ik vind dit een hele gave sig, hij steekt er echt uit bij die andere. Het kleurgebruik is mooi en er zitten een paar vette effectjes in. De tekst vind ik heel goed. Zeker je beste sig! Probeer dat niveau vol te houden ;)

Er zitten ook 2 C4D's in verwerkt alleen zie je die niet echt goed alleen een beetje de rechter

Die heb je van mijn tutorial ^_^

En je zet er niet eens boven dat ze van mijn tutorial komen :duh:

Dat hoeft toch ook niet? Iedereen haalt zn informatie uit een tut. Als iedereen er bij ging zetten van welke tut hij had zou het ook niet meer leuk zijn. Wat is het probleem? Je hebt zelf gekozen om het op internet te zetten, dat moet je niet verwachten dat je ineens alle eer krijgt ;) .

• Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickyHendriks

37

• Flashingdemon666

6

• Timske

5

• Vegeta

4

Geplaatst:

Heel mooi gezegt jongen , maar pieke kun je nu niet ff ophouden je kunt met m blijven ruzien op MSN maar kun je al deze bullshit de forum leden besparen. Je hebt zamg0d1 geholpen en dat is goed maar hij is je niks schuldig.

En zamg0d1 heel mooie sig's nogmaals, ik vind dat je wel wat meer bordor moet gebruiken en

Geplaatst:
Heel mooi gezegt jongen , maar pieke kun je nu niet ff ophouden je kunt met m blijven ruzien op MSN maar kun je al deze bullshit de forum leden besparen. Je hebt zamg0d1 geholpen en dat is goed maar hij is je niks schuldig.

En zamg0d1 heel mooie sig's nogmaals, ik vind dat je wel wat meer bordor moet gebruiken en

Ik heb hem zo goed als bij alle signatures geholpen en ik zie nergens staan dat hij ook maar een beetje hulp van mij heeft gehad :N

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb hem zo goed als bij alle signatures geholpen en ik zie nergens staan dat hij ook maar een beetje hulp van mij heeft gehad :N

Als je de eer aan je zelf wilt houden, dan moet je er gewoon niet op ingaan :). Tevens loop je nou eenmaal het risico dat als jij tut's en informatie vrijgeeft op het internet, dat andere daar gebruik van maken of dat nou goed of slecht bedoeld is. Ik denk dat je jezelf niet erg positief presenteert als je iedere keer commentaar levert over, dat jou naam toevallig niet is gevallen. Wees allang trots dat je een mooie tut over C4D hebt gemaakt :)

zamg0d1. je maakt grote vorderingen in het Photoshop gedeelte, dat valt me sterk op. Aangezien het best lastig is om alle signatures uitgebreid te beoordelen hou ik het kort.

Sig 1:

Volgens mij heb ik hier al een reactie op gegeven (eerder). Mooi gemaakt je font past er uitstekend bij ook je kleurstellingen. Verder vind ik de inblending niet zo mooi.

Cijfer: 6,5

Sig 2:

Erg mooi gemaakt, ik zie dat de render op zijn linkerwang de weerkaatsing van het brushes/background heeft, dat is een mooi effect. Alleen had je toch nog wat meer aan de inblending kunnen doen.

Cijfer: 7

Sig 3:

Niet helemaal mijn smaak, aangezien je vrijwel weinig aan je background hebt gedaan. Alhoewel de auto een leuk effect over zich heen heeft.

Cijfer: 6

Sig 4:

Deze trekt mij toch wel het meeste aan, alles zit erin wat het tot een echte mooie signature maakt. Je hebt tijd besteed aan een leuke brush maar ook aan de render, die past er gewoon precies bij!

Cijfer: 8

Sig 5:

Deze vind ik niet helemaal geslaagd, de opbouw is goed, maar de kleur ''grijs'' maakt het hele plaatje erg zomber.

Cijfer: 5

Avater/sig 6:

Niet erg bijzonder, er valt ook niet zoveel over te vertellen

Cijfer: 4

Sig 7:

Deze vind ik ook niet erg geslaagd, zo heb je ook dit keer weinig tijd besteed aan je background, er zitten wat sterretjes op, maar daar houdt het dan ook bij op en een simpele render.

Cijfer 5

Sig 8:

ik vind je font er totaal niet bij passen, dat is al het eerste wat mij eraan opvalt, probeer de volgende keer een leuke kleur erbij te kiezen of probeer er wat effecten mee uit. Je sig ziet er opzich mooi uit alleen de kleur is wat licht en eentonig.

Cijfer: 6

Sig 9:

Mooie signature op het eerste gezicht, je hebt hier voor het eerst wat meer met je naam gedaan, zo staat deze een beetje schuin op zijn schouder, dat vind ik persoonlijk een leuk detail! Alleen die 2 renders passen niet erg bijelkaar. Ook heb je vrijwel niets aan de inblending gedaan en dat vind ik er jammer

Cijfer 5,5

Poeh poeh, dat waren er nog best veel! zamg0d1, probeer de volgende keer aan één signature te werken, ik denk dat dat een stuk mooier wordt, dan als je iedere keer heel veel maakt. Ik merk toch dat je bij alles maar een beetje tijd aan hebt besteed en dat heeft wel negatieve invloed op je uiteindelijke creaties.

Bewerkt: door gammie_

@ hierboven: ik heb gewoon normaal aan mijn sigs gewerkt en later dacht ik eraan om een Showroom te maken nadat ik het topic van bierbuikje zag. Maar ik heb een voor een veel aandacht gevercht aan de plaatjes maar ik heb die met die engel en die sterren als een van me eerste gemaakt. Ik zal vanaf nu ook als ik een plaatje maak hem er hier bij zetten.

poeh dat is eruit.

En wat?

IK HEB EEN NIEUWE SIG GEPLAATST KIJK IN DE HOOFDPOST _O_

Bewerkt: door zamg0d1

Rate over "Underwater Anime"

Mooie sig. Mijn lievelingskleur is blauw dus deze sig spreekt me erg aan, ondanks dat ik helemaal niets met anime heb. Goede sig, goede border, goed ingeblend. Gewoon een goede sig voor een beginner! Ik vind alleen het font niet zo passen.

8! _O_

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:
Rate over "Underwater Anime"

Mooie sig. Mijn lievelingskleur is blauw dus deze sig spreekt me erg aan, ondanks dat ik helemaal niets met anime heb. Goede sig, goede border, goed ingeblend. Gewoon een goede sig voor een beginner! Ik vind alleen het font niet zo passen.

8! _O_

ik vond die border er wel bij passen en ik had geen font gedownload

Geplaatst:

Ik wil graag ook op alles een cijfer geven je hebt er ook een keer eentje voor mij gemaakt namelijk!

Ik geef wel een gemiddeld cijfer en dat is voor mij een 7.3 :cya:

Geplaatst:
Ik wil graag ook op alles een cijfer geven je hebt er ook een keer eentje voor mij gemaakt namelijk!

Die was wel mislukt helaasstarwars-lol.gif

Maarja bedankt voor je ratevp20nq.gif

Geplaatst:

hebben jullie mijn iuewste sig al gezien de BF II signature die heb ik gemaakt voor CJ102 en ik heb gewoon een stock gebruikt en wat brushes een colorbalance en tekst lekker simpel dus maar ikv ind het wel mooi geworden :schater:

Geplaatst:
Dubbelpost noob :7

Ik vind ze wel mooi, ik ga ze niet echt raten duurt te lang :schater:

geef dan een gemiddeld cijfer of rate je mooiste :eten:

Sorry voor deze Dubbelpost maar ik heb een nieuwe Sig gemaakt:

C4D Anime:

animemy5.jpg

Deze sig heb ik experimenteel gemaakt of C4D ook samen ging met Anime

De Border lukt me als gewoonlijk weer eens niet :duh:

Nu met Border:

animelr8.jpg

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

zamg0d. Lol ik mag blij zijn dat ik iemand heb gevonden die een sig wou maken ik vindt die die je nu gemaakt hebt ook vele malen mooier.

Geplaatst:

God of War II: De kleuren passen erg mooi bij elkaar maar je had beter een ander plaatje van Kratos kunnen nemen. Eentje waar hij er niet als een zoutzak opstaat. :7 Verder vind ik het ook wel mooi dat je onder met donker bent begonnen en boven met licht bent geijndigt.

Devil May Cry: Ik vind deze niet zo mooi. Het zal wel komen omdat ik alleen maar Devil May Cry 3 gespeelt hebt maar deze is te vrolijk en kleurijk voor een Devil May Cry sig

Crysler: Ik kan hem niet zien dus ik kan deze op het moment niet raten.

Devil Girl: Ik kan deze ook niet zien maar ik weet dat hij prachtig is omdat jij er ook een voor mij gemaakt hebt. Ik vind de render en de kleuren zo ongelofelijk goed bij elkaar passen.

Rammstein: Dat grauwe past goed. Maar die astronaut niet. Je had beter een ander plaatje daarvoor kunnen kiezen wat beter bij het linker plaatje en het effect (ook van het linker plaatje?) past.

Rammstein Avatar: Erg leuk, alleen is jouw naam nauwelijks te lezen. Maak het wat groter of kies een ander font.

Dark Angel: Erg leuk met al die sterretjes. :Y Render had iets groter gemogen maar past wel goed. Het font past er erg goed bij de achtergrond en de render. Maar die had net als de render ook wat groter gemogen.

GTA IV: Mooi effect. Ook de juiste grote van het font en de render. Maar ik vind die gast zo´n lelijk gezicht hebben! :schater: Maarja, voor de rest is hij erg mooi.

Anime: De 2 plaatjes passen goed bij elkaar. Doet me denken aan de winter. (en ik hou van de winter) Die kleine pentagram naast het linker plaatje is ook erg vet.

Underwater Anime: Dude, waar haal jij die plaatjes vandaan? In ieder geval erg mooi. Ook de kleuren zijn mooi gekozen. Maar staat het plaatje niet ondersteboven? :7

Battle Field: De plaatjes lopen goed in elkaar over. Alleen die grote '2' vind ik niet goed passen.

C4D Anime: Weer zo´n prachtige signature. Erg mooie render met erg mooie kleuren. Je beste creatie tot nu toe vind ik. :tu: Alleen weet ik niet wat C4D betekend maar dat maakt voor de sig zelf bar weinig uit.

GTA SA voor Mitchsz: Ik vind hem nogal druk. Voral dat effect maakt het erg gaotisch.

Ik moet zeggen dat je erg mooie sigs kan maken. Er zitten ook een paar tussen die ik wat minder vond maar dat is puur een kwestie van smaak. Ga zo door!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...