NickyHendriks Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Underwater Anime: Dude, waar haal jij die plaatjes vandaan? In ieder geval erg mooi. Ook de kleuren zijn mooi gekozen. Maar staat het plaatje niet ondersteboven? Nee. Het de render hoort zo te zijn, want ik heb ook expres die gekozen omdat ik iets wilde van onderwater dus daarom. En over waar ik de renders vandaan haal ik haal ze van Planet-Renders Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Underwater Anime: Dude, waar haal jij die plaatjes vandaan? In ieder geval erg mooi. Ook de kleuren zijn mooi gekozen. Maar staat het plaatje niet ondersteboven? Nee. Het de render hoort zo te zijn, want ik heb ook expres die gekozen omdat ik iets wilde van onderwater dus daarom. En over waar ik de renders vandaan haal ik haal ze van Planet-Renders Nu ik daar even over na denk past dat wel goed bij een onderwater thema. En ik ga gelijk kijken op planet renders, kijken of ik ook mooie kan vinden. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Underwater Anime: Dude, waar haal jij die plaatjes vandaan? In ieder geval erg mooi. Ook de kleuren zijn mooi gekozen. Maar staat het plaatje niet ondersteboven? Nee. Het de render hoort zo te zijn, want ik heb ook expres die gekozen omdat ik iets wilde van onderwater dus daarom. En over waar ik de renders vandaan haal ik haal ze van Planet-Renders Nu ik daar even over na denk past dat wel goed bij een onderwater thema. En ik ga gelijk kijken op planet renders, kijken of ik ook mooie kan vinden. je hebt wel een account nodig om de renders al uitgeknipt te kunnen krijgen maar geef de link maar van een render die je wilt als je geen lid w2il worden daar dan upload ik hem wel Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Underwater Anime: Dude, waar haal jij die plaatjes vandaan? In ieder geval erg mooi. Ook de kleuren zijn mooi gekozen. Maar staat het plaatje niet ondersteboven? Nee. Het de render hoort zo te zijn, want ik heb ook expres die gekozen omdat ik iets wilde van onderwater dus daarom. En over waar ik de renders vandaan haal ik haal ze van Planet-Renders Nu ik daar even over na denk past dat wel goed bij een onderwater thema. En ik ga gelijk kijken op planet renders, kijken of ik ook mooie kan vinden. je hebt wel een account nodig om de renders al uitgeknipt te kunnen krijgen maar geef de link maar van een render die je wilt als je geen lid w2il worden daar dan upload ik hem wel Ik heb me al aangemeld. Geweldige site trouwens. Bedankt voor de link! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Underwater Anime: Dude, waar haal jij die plaatjes vandaan? In ieder geval erg mooi. Ook de kleuren zijn mooi gekozen. Maar staat het plaatje niet ondersteboven? Nee. Het de render hoort zo te zijn, want ik heb ook expres die gekozen omdat ik iets wilde van onderwater dus daarom. En over waar ik de renders vandaan haal ik haal ze van Planet-Renders Nu ik daar even over na denk past dat wel goed bij een onderwater thema. En ik ga gelijk kijken op planet renders, kijken of ik ook mooie kan vinden. je hebt wel een account nodig om de renders al uitgeknipt te kunnen krijgen maar geef de link maar van een render die je wilt als je geen lid w2il worden daar dan upload ik hem wel Ik heb me al aangemeld. Geweldige site trouwens. Bedankt voor de link! Graag gedaan en nog bedankt voor je rates Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Underwater Anime: Dude, waar haal jij die plaatjes vandaan? In ieder geval erg mooi. Ook de kleuren zijn mooi gekozen. Maar staat het plaatje niet ondersteboven? Nee. Het de render hoort zo te zijn, want ik heb ook expres die gekozen omdat ik iets wilde van onderwater dus daarom. En over waar ik de renders vandaan haal ik haal ze van Planet-Renders Nu ik daar even over na denk past dat wel goed bij een onderwater thema. En ik ga gelijk kijken op planet renders, kijken of ik ook mooie kan vinden. je hebt wel een account nodig om de renders al uitgeknipt te kunnen krijgen maar geef de link maar van een render die je wilt als je geen lid w2il worden daar dan upload ik hem wel Ik heb me al aangemeld. Geweldige site trouwens. Bedankt voor de link! Graag gedaan en nog bedankt voor je rates Ook graag gedaan! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Underwater Anime: Dude, waar haal jij die plaatjes vandaan? In ieder geval erg mooi. Ook de kleuren zijn mooi gekozen. Maar staat het plaatje niet ondersteboven? Nee. Het de render hoort zo te zijn, want ik heb ook expres die gekozen omdat ik iets wilde van onderwater dus daarom. En over waar ik de renders vandaan haal ik haal ze van Planet-Renders Nu ik daar even over na denk past dat wel goed bij een onderwater thema. En ik ga gelijk kijken op planet renders, kijken of ik ook mooie kan vinden. je hebt wel een account nodig om de renders al uitgeknipt te kunnen krijgen maar geef de link maar van een render die je wilt als je geen lid w2il worden daar dan upload ik hem wel Ik heb me al aangemeld. Geweldige site trouwens. Bedankt voor de link! Graag gedaan en nog bedankt voor je rates Ook graag gedaan! ik wil wel natuurlijk je eerste sig zien die je maakt iniedergeval als je PS vragen hebt kun je altijd bij mij zijn en als je een keer een battle tegen em wilt doen stuur maar een PB Reageren
MitChSz Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik ga nog een keer een gemiddeld cijfer geven ik geef nu een 8.6 . Ik kan zien dat je steeds beter wordt in plaatjes maken. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik ga nog een keer een gemiddeld cijfer geven ik geef nu een 8.6 .Ik kan zien dat je steeds beter wordt in plaatjes maken. Thanx Weer een nieuwe Sig: Dragon Sig Voor BC7: Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) *VERWIJDERD* Bewerkt: 20 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Jay; Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik vind deze sig (vergeleken met je andere) er niet verbijsterend mooi uit zien. Het komt over als dat je helemaal voor de tekst bent gegaan maar de rest van de signature hebt laten stikken. Je hebt geen (duidelijke) border, laten we daar mee beginnen. Het viel me namelijk als eerst op en geeft gelijk al een slechte indruk. Als je over Photoshop beschikt moet het nooit een groot probleem zijn om even snel een mooie border toe te voegen. Het is je bij je vorige signature bijvoorbeeld wel gelukt, dus waarom zou dat nu niet kunnen? Daarnaast zou ik niet weten wat voor effecten je over de render hebt gegooid maar het word er echt niet mooier op. Vooral links geeft het voor mij een erg leeg en lelijk gevoel. Dan over je tekst. Ik had het persoonlijk allemaal niet flitsend en groot gemaakt. Misschien dat je aandacht wil lokken maar het gaat zeker ten koste van de signature. Zet het gewoon in die lege linkse hoek, zoek een duidelijkere en betere font uit en dan is het op zich al goed genoeg. En als je het dynamisch wilt maken, doe het dan goed. Als ik snel lees, kan ik nog net identificeren wat er in je tekst staat. Laat het minder snel wegtrekken en geef mensen de kans om het te lezen. Besteed dus gewoon meer aandacht aan je signature in het geheel dan alleen je tekst. Veel succes! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik heb ook een sig gemaakt voor mijn NameChange en daarom heb ik hier ook niet echt mijn best op gedaan en maar wat gedaan maar ik ga denk ik weer terug naar mijn Anime C4D Sig. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 nu weer een Sig waar ik echt mijn best op heb gedaan: Samurai Anime: Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Er zijn weer wat nieuwe sigs zie ik. Raten dan maar. Chrysler: Hij wil vandaag wel laden. Leuke auto, mooi effect. Ook niet te vol. Wat mij erg opviel aan deze signature is dat Zamg0d1 in de grill. Het lijkt net alsof het bij die auto hoort! Dragon Sig voor BC7: Doet me een beetje denken aan de band DragonForce. (Goede band trouwens) Overigens past het font goed bij het plaatje en de achtergrond. Alleen de 'C' uit BC7 (ook een goede CLEO modder trouwens) lijkt niet echt op een C, maar meer op een G vind ik. Samurai Anime: Mooie render, mooie achtergrond, alleen te vol en te druk. Bewerkt: 18 augustus 2008 door warrock_123_321 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Er zijn weer wat nieuwe sigs zie ik. Raten dan maar. Chrysler: Hij wil vandaag wel laden. Leuke auto, mooi effect. Ook niet te vol. Wat mij erg opviel aan deze signature is dat Zamg0d1 in de grill. Het lijkt net alsof het bij die auto hoort! Dragon Sig voor BC7: Doet me een beetje denken aan de band DragonForce. (Goede band trouwens) Overigens past het font goed bij het plaatje en de achtergrond. Alleen de 'C' uit BC7 (ook een goede CLEO modder trouwens) lijkt niet echt op een C, maar meer op een G vind ik. Thnx voor de rates maar wat vind je van de Samurai Anime? Dat wil ik wel weten en wil je het in een Tabel raten cijfer enz. ik maak de code wel. Voorbeeld: LIJSTJE DIE DAGELIJKS WORD GEUPDATE IN DE HOOFDPOST Ik heb dit gemaakt om ervoor te zorgen dat het Raten wat makkelijker word. Bewerkt: 20 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.