NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) Krijg de kleren mij? Klopt niet Screw you betekent Krijg de kleren Screw You is ook wel Val dood tegen iemand en als ik ME zeg heb ik het over mezelf _O_ :7 maar eigenlijk is Screw Schroef Bewerkt: 20 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 ik heb een nieuwe gemaakt alleen is deze hetzelfde als de vorige alleen de tekst is anders: Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 wil echt niemand mijn Sigs meer Raten? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik heb er weer een sigie bij hoor: Avatar The Last Airbender: Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Niemand die Rate? Reageren
Timske Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Lelijke render, vind de achtergrond niet zo mooi. Render past er niet goed in dus ik geef je toch nog een 5/10 Reageren
Jay; Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik heb er weer een sigie bij hoor: Ik vind hem vergeleken met veel andere signatures van jou, helemaal niets. Ik weet niet hoelang je erover gedaan hebt maar hij is wel erg simpel. Nieuw document + brushes + render + border + tekst, zo zie ik het eigenlijk. Niet alleen passen de kleuren helemaal niet bij elkaar, je font, render en brushes zijn ook slecht uitgekozen. Ik krijg zo het gevoel dat jij signatures maakt omdat je er veel wilt hebben maar het gaat toch echt om de kwaliteit en niet om de kwantiteit. Beter dat je veel aandacht en tijd aan een sig besteed dan dat je er overhaast aan gaat zitten werken, wat ik bij deze die toch wel naar boren haal. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik heb er weer een sigie bij hoor: Ik vind hem vergeleken met veel andere signatures van jou, helemaal niets. Ik weet niet hoelang je erover gedaan hebt maar hij is wel erg simpel. Nieuw document + brushes + render + border + tekst, zo zie ik het eigenlijk. Niet alleen passen de kleuren helemaal niet bij elkaar, je font, render en brushes zijn ook slecht uitgekozen. Ik krijg zo het gevoel dat jij signatures maakt omdat je er veel wilt hebben maar het gaat toch echt om de kwaliteit en niet om de kwantiteit. Beter dat je veel aandacht en tijd aan een sig besteed dan dat je er overhaast aan gaat zitten werken, wat ik bij deze die toch wel naar boren haal. nou er zitr meer achter en ik had het helemaal gemaakt op een andere render maar die zag ik niet meer en toen heb ik deze er maar ingezet maar ik vind hem ook mislukt want ik ben vanalles vergeten Reageren
Timske Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Owja je hebt 5 dubbelposts Spammer Reageren
tomen888 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Sorry maar ik vind er niets aan . Al ik jou was nog wat tutorials volgen. Meeste is erg simpel, gewoon wat met brushes strooien en klaar+de tekst zuigt bij veel plaatjes. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Sorry maar ik vind er niets aan . Al ik jou was nog wat tutorials volgen. Meeste is erg simpel, gewoon wat met brushes strooien en klaar+de tekst zuigt bij veel plaatjes. brushes strooien en klaar? Nou probeer maar eens na te maken. Er zit meer werk in dan ff snel Brushen en een tekstje plaatsen de laatste zijn idd wel wat simpel maar ik heb met Blending options gewerkt met C4D en nog veel meer dingen wat je volgens mij überhaupt niet eens kent dus je moet niet meteen kijken maar ook denken wat er meer aan gedaan heeft want ik heb bij vele sigs veel aandacht besteed en ik doe nooit ff 'brushes strooien en dan klaar' Er zit veel werk achter de sigs want als je een paar van mijn werken de .PSD file bekijkt zal je zien dat er veel meer achter zit. Reageren
tomen888 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik noem gewoon wat met brushes die niet bij de render passen maken strooien met brushes, dat er meer achet zit zal wel maar bij de meeste niet. trouwens je moet teogeven dat sommige wel erg simpel zijn. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Ik noem gewoon wat met brushes die niet bij de render passen maken strooien met brushes, dat er meer achet zit zal wel maar bij de meeste niet. trouwens je moet teogeven dat sommige wel erg simpel zijn. er zit bij allemaal meer achter dan wat brushen hoor En je weet niet wat ik allemaal heb gedaan om deze sigs te maken ik heb er heel lang aan gewerkt en ik experirmenteer ook met sommige options om super sigs te maken En er zitten een paar simpele tussen maar dat zijn ook mijn eersten. De sigs die ik nu maak zit veel meer werk in Kijk maar naar de auto in mijn sig die ik heb gemaakt voor SOTM Bewerkt: 30 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Die sig is eigenlijk lelijk En het is wel degelijk wat met brushes strooien Het geheel past gewoon niet. Rate:4/10 (vat dit niet persoonlijk op ) Zamg kijk eens naar Tommen of mijn sig daar zit veel werk en tijd in! Bewerkt: 31 augustus 2008 door PiekeTheCat Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Die sig is eigenlijk lelijk En het is wel degelijk wat met brushes strooien Het geheel past gewoon niet. Rate:4/10 (vat dit niet persoonlijk op ) ja ik heb bij deze wel wat met brushes gestooit een collor balance en eblurd en veel met Blending options gedaan maar ik vind hem zelf ook niet zo super ik heb mooiere gemaakt en ik ben niet zo goed met auto's Dit is de Render: Kijk eens wat een verschil qua kleur enz. Bewerkt: 31 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.