Rebellion Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Kijk eens wat een verschil qua kleur enz. Eigenlijk vind ik hem er alleen maar minder mooi door geworden met die nieuwe kleur. Even over het feit dat jij simpele sigs zou maken: dat klopt wel, ook al gebruik je C4D's of Blending Options dat is allebei niet echt ingewikkeld en best simpel. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Kijk eens wat een verschil qua kleur enz. Eigenlijk vind ik hem er alleen maar minder mooi door geworden met die nieuwe kleur. Even over het feit dat jij simpele sigs zou maken: dat klopt wel, ook al gebruik je C4D's of Blending Options dat is allebei niet echt ingewikkeld en best simpel. ja ze zijn wel simpel maar er is veel meer gedaan dan ff brushen en een render plakken Reageren
tomen888 Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) Ik heb ze allemaal gerat met commentaar: God of War IIEen van de beter gelukte, jammer van de saaie render. Tekst valt niets aan op te merken 8/10 Devil May Cry Parsoonlijk vind ik deze niet zo mooi omdat de render te veel plaats in beslag neemt. Ook de tekst vind ike r niet mooi bij staan. 6/10 Chrysler Deze vind ik persoonlijk wel redelijk, aleen de tekst kon beter 7/10 Devil Girl Persoonlijk vind ik deze nogal simpel+de tekst is niet zo mooi .5/10 Rammstein Redelijke sig jammer van het vele smudge werk en een goede tekst. 7,5/10 Dark Angel De achtergrond past niet bij de render, als je naar de render kijkt zou ik een licht stuk achter de render plaatsen want dat komt beter over. 3/10 GTA:IV Goed gelukte met goed uitziende tekst 7/10 Anime: Die vind ik het slechtste, de tekst is niet mooi, achtergrond lelijk en ik vind de 2 reders niet bij elkaar passen 2/10 Underwater Anime Redelijk mooi alleen de tekst is weer minder 6,5/10 Battlefield II De beste van ze allemaal deze is gewoon mooi 8,3/10 C4D Anime Vind ik niet mooi en ook weer vind ik de tekst niet mooi. 5/10 GTA:SA voor MitChSZz Vind ik niet mooi allen detekst vind ik er redelijk aan 4/10. Dragon Sig Voor BC7 Render niet mooi ingewerkt en de tekst mag iets kleiner. 3/10 Samurai Anime Ik vind hem niet mooi, achtergrond past niet +slechte tekst. 3/10 Worms 3D Achtergrond past er niet bij maar tog nog een redlijke sig. 5/10 Avatar The Last Airbender Achtergrond past er niet bij + slechte tekst en licht het aan mij o zie ik dat de achtergrond 3 keer hetzelfde is. 4/10 Dat waren de sig's die ik rate. Bewerkt: 1 september 2008 door tomen888 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.