Jump to content

Itunes

Recommended Posts

Geplaatst:

Mensen,,

Ik heb net een nieuwe laptop aangeschaft en wil hier mijn muziek van mijn ipod opzetten..

Deze nummers heb ik echter op een andere computer staan en daar via itunes op mijn ipod gezet..

Weet iemand hoe ik die nummers die nu dus op mijn ipod staan op mijn laptop krijg.

Heb Itunes net gedownload en zou niet weten hoe ik mijn nummers in die lijst krijg..

Kan iemand mij helpen??

Geplaatst:

Als je je iPod insteekt, en dan naar "Bestand" gaat. Staat er ergens beneden, "Aankopen overzetten van iPod". Volgens mij is het dat. ;)

Geplaatst:
Als je je iPod insteekt, en dan naar "Bestand" gaat. Staat er ergens beneden, "Aankopen overzetten van iPod". Volgens mij is het dat. ;)

naja als ik dat doe dan maakt ie even contact met de ipod of synchroniseert ie wat en gebeurt er vervolgens niks?

Geplaatst:
itunes -> Ipod -> Nummers selecteren -> Bestand -> Exporteren..

Naja dat is nu het probleem.. ik heb beneden op de computer via itunes(dus op de computer daar) mijn nummers op mijn ipod gezet die ik ook daar op heb staan..

en als mijn ipod nu aansluit op mijn laptop krijg ik gewoon een lege lijst te zien op itunes.. Kan ik daar wat aan doen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...