[B]ig [S]moke Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik heb gehoord dat GTA IV heel veel lijkt ( Of is ) op een film.. Dat ook z'n Europese Man ook mensen vermoord enzo.. Ik weet niet hoe deze film heet dus ik vraag het jullie! Wie weet hoe deze film heet?? Greetzz Tha Big Smokaloke.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb gehoord dat GTA IV heel veel lijkt ( Of is ) op een film.. Dat ook z'n Europese Man ook mensen vermoord enzo.. Ik weet niet hoe deze film heet dus ik vraag het jullie! Wie weet hoe deze film heet?? Greetzz Tha Big Smokaloke.. Die film heet 'Behind Enemy Lines', een oorlogsfilm uitgebracht in 2001. Een grote hoeveelheid mensen denkt dat het personage Sasha, vertolkt door Vladimir Mashkov vele gelijkenissen vertoont met hoofdrolpersonage Niko Bellic uit GTA IV. Iets wat je ook hier kon lezen. Ik weet niet zeker of je dit bedoelde, maar ik hoop dat je er iets aan hebt. Bewerkt: 11 augustus 2008 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) Opzich heeft lijken die film en gta helemaal niet op elkaar en zijn totaal andere dingen. Alleen nico likt op een bepaald personage. Ik zal even de foto plaatsen. @hierboven: die foto ja. Er was alleen ook een foto van nico dat hij ook zo is gekleed. Bewerkt: 11 augustus 2008 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Wat sjennie zecht ja iik heb er wat aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Is dat een goeie film? :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rebellion Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Is dat een goeie film? :O Het is wel een vermakelijke film ja, met Owen Willson in de hoofdrol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.