Luccie1997 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Hey, is er ook een manier op GTA IV voor op de Playstation 3 het knipperlicht aan te zetten? Ik word er gek van, want dat verkeer zet het steeds aan!! Reageren
Velaro Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Hey, is er ook een manier op GTA IV voor op de Playstation 3 het knipperlicht aan te zetten?Ik word er gek van, want dat verkeer zet het steeds aan!! Hoi, welkom op GTAForum.nl! Spijtig genoeg kan je het knipperlicht niet gebruiken. De 4 knipperlichten werken wel als je een auto steelt en het alarm gaat af. En als je een auto steelt waarbij het knipperlicht aanstaat, blijft het vaak nog even hangen. Reageren
FerryN Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Hier was al een topic over, maar omdat je nieuw bent kon je dat niet weten. Topic Knipperlicht Hier vroeg iemand het ook, maar weten niet of het kan, maar waarschijnlijk niet. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 het kan niet ik heb al op alle knoppen gedrukt maar het lukt niet je kan je voorlichten wel feller laten schijnen Reageren
FerryN Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 het kan niet ik heb al op alle knoppen gedrukt maar het lukt niet je kan je voorlichten wel feller laten schijnen Maar dat staat ook in het boekje Reageren
Wienish Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Hey, is er ook een manier op GTA IV voor op de Playstation 3 het knipperlicht aan te zetten?Ik word er gek van, want dat verkeer zet het steeds aan!! Welkom op 't forum ja :') Ik had hier ook al eens een topic over gemaakt, antwoord: Niet mogelijk, je kan al blij zijn dat je zelf de koplampen kan bedienen. Reageren
Pmixer Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 21 Nov Kom ie op Pc! Als je hem dan gewoon Laat Kopen door: 1. Klasgenootje en dan kopieren 2. je ouders 3. misschien downloaden dan komt er vanzelf wel een soort cleo mod dat je knipperlichten aan doet Pmixer Reageren
FerryN Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 21 Nov Kom ie op Pc!Als je hem dan gewoon Laat Kopen door: 1. Klasgenootje en dan kopieren 2. je ouders 3. misschien downloaden dan komt er vanzelf wel een soort cleo mod dat je knipperlichten aan doet Pmixer Dan kan je hem net zo goed downloaden. Dat is precies hetzelfde. Maar wat je zegt kan best dat R* er zelf mee komt, omdat ze genoeg knoppen hebt voor je knipperlicht. En als je het hebt, ga je ze amper gebruiken, of ze moeten automatisch aanspringen. Reageren
oostzaan Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Gellukig werken ze wel goed bij peds.. Was zo irritant als ze opeens afsloegen en je botste als je eindelijk snelheid had. Reageren
Mr.Bellic Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Zou eigenlijk best grappig zijn om knipperlichten te hebben want soms ga ik gewoon lekker rustig door de stad rijden en dan lijkt het me wel leuk om ze aan te zetten Reageren
Luccie1997 Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Hey, is er ook een manier op GTA IV voor op de Playstation 3 het knipperlicht aan te zetten?Ik word er gek van, want dat verkeer zet het steeds aan!! Hoi, welkom op GTAForum.nl! Spijtig genoeg kan je het knipperlicht niet gebruiken. De 4 knipperlichten werken wel als je een auto steelt en het alarm gaat af. En als je een auto steelt waarbij het knipperlicht aanstaat, blijft het vaak nog even hangen. Oke dan weet ik gnoegxD thnx! Reageren
Wienish Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Je kan btw ook een beetje fantasie gebruiken Als je gewoon doodsimpel even in een Futo gaat zitten of een andere auto met remlichten die NIET gedeeld worden door de nachtverlichting, schiet je gewoon het remlicht weg aan een kant, dan ga je rijden, en houd je bij een stoplicht de X ingeduwd, en laat je L2 een beetje flipperen Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Je kan btw ook een beetje fantasie gebruiken Als je gewoon doodsimpel even in een Futo gaat zitten of een andere auto met remlichten die NIET gedeeld worden door de nachtverlichting, schiet je gewoon het remlicht weg aan een kant, dan ga je rijden, en houd je bij een stoplicht de X ingeduwd, en laat je L2 een beetje flipperen Hahaha, dit heb ik ook een keer gedaan. Reageren
zezima0014 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Welkom op GTAforum. Ik heb al alle knopjes geprobeerd, maar niets werkte voor knipperlichten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.