Jump to content

IMGtool v2.0 lijst problemen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heey iedereen ik kom er net dus achter dat je met gta sa v2 neit kan modden dus nu heb ik v1 en ik heb imgtool gedownload want daar zijn veel meer mods voor maar als ik gta3.img open dan krijg ik een heel andere lijst dan op de tut's en die youtube filmpjes ik snap echt neit wat het probleem hierachter meot zijn want normaal meot hij het toch doen de game werkt btw wel

(ik gaa gewoon naar rockstar games gta sa en dan models en dan kies ik gta3.img)

alvast bedankt ,mike

P.S: ik heb eerder al san andreasmod installer gebruikt

Bewerkt: door mastermikeNL
Geplaatst:

Op het eerste gezicht heb ik geen idee waar dit aan ligt. Kun je een (prt scrn) afbeelding laten zien van de lijst die jij krijgt? Kun je daarnaast een URL geven van een tutorial die jij gebruikt hebt? Dan kunnen we de lijsten eens vergelijken en kijken waardoor het verschil ontstaat. Het kan zijn dat je een oude tutorial van GTA III of GTA VC bekijkt of dat je een ander .img archief opent. Meer kan ik zo niet bedenken, maar als je antwoord geeft op de vragen zal dit een hoop bijdragen tot een oplossing.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...