.Sharingan Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Hallo mensen, Ik heb de film Pulp Fiction nog nooit gezien. Maar volgens bepaalde mensen op dit forum, is dit een Mustsee. Maarnu, ik zou graag wat meer over de film willen weten, het verhaal. Maar dat niet, dat het een spoiler is. Want als ik op google ga zoeken, vindt ik alleen reviews, en dat is niet echt funky. .Whoopdidoo. Reageren
Robin B Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Nou ga hem kijken zou ik zeggen ! Huur hem! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 antwoord dat mijn vraag ? Reageren
Berrus Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 http://nl.wikipedia.org/wiki/Pulp_Fiction Reageren
Daan007 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Hallo mensen, Ik heb de film Pulp Fiction nog nooit gezien. Maar volgens bepaalde mensen op dit forum, is dit een Mustsee. Maarnu, ik zou graag wat meer over de film willen weten, het verhaal. Maar dat niet, dat het een spoiler is. Want als ik op google ga zoeken, vindt ik alleen reviews, en dat is niet echt funky. .Whoopdidoo. http://nl.wikipedia.org/wiki/Pulp_Fiction Hoe dan ook, Pulp Fiction is zo'n aparte film (Quentin Tarantino, jeweet) dat je hem niet echt kan uitleggen zonder hem te verkrachten. Dus mijn tip is hem gewoon te huren. Goed ervoor zitten en genieten maar. Bewerkt: 12 augustus 2008 door Daan007 Reageren
1974 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Hallo mensen, Ik heb de film Pulp Fiction nog nooit gezien. Maar volgens bepaalde mensen op dit forum, is dit een Mustsee. Maarnu, ik zou graag wat meer over de film willen weten, het verhaal. Maar dat niet, dat het een spoiler is. Want als ik op google ga zoeken, vindt ik alleen reviews, en dat is niet echt funky. .Whoopdidoo. http://nl.wikipedia.org/wiki/Pulp_Fiction Hoe dan ook, Pulp Fiction is zo'n aparte film (Quentin Tarantino, jeweet) dat je hem niet echt kan uitleggen zonder hem te verkrachten. Dus mijn tip is hem gewoon te huren. Goed ervoor zitten en genieten maar. Ook als je Pulp fiction voor het eerst ziet dan snap je er niets van, maar de sfeertjes zijn geweldig. Bewerkt: 12 augustus 2008 door 1973 Reageren
Sdajafol Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Persoonlijk ga ik als het op "aparte" films aan komt toch voor A Clockwork Orange Maarja, Pulp Fiction schijnt ook een meesterwerk te zijn, ik raad je aan 'm gewoon te huren of te lenen van iemand die 'm heeft. Als je de critici moet geloven dan is het die paar euro bij de videotheek best waard. Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Het is geen 'Must see' film, het is een 'Must have' film. Kopen! Nu al een klassieker. Reageren
Youp Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik vond 'm niet echt geweldig hoor. Maar ik had 'm op m'n ipod gezien in het engels, maar ik snapte bijna alles wel. Reageren
Preddy Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Een film met een cast als deze + een goede regisseur is de 5 euro (waar praten we over ) om te kopen meer dan waard. Wil je dat toch niet, wacht even tot de film weer eens op tv komt... Reageren
Disturbed Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 het is een soort film die steeds duidelijker word naarmate je hem vaker kijkt. De details vallen daarna pas op. Het indivuduele verhaal van elke personage loopt door elkaar, met 1 personage als een rode draad. Het is niet eens zo veel actie, maar vooral de ijzersterke, HERKENBARE dialogen zijn meesterlijk. Ook apart is dat het niet chronologisch in elkaar zit. Gewoon kijken dus Reageren
tjoef Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Heb hem onlangs voor slechts 5 euro kunnen vinden in de Makro Heb hem nog steeds niet gezien Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Heb hem onlangs voor slechts 5 euro kunnen vinden in de Makro Heb hem nog steeds niet gezien Je weet niet wat je mist... Reageren
tjoef Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Het zal de eerste film zijn die ik zie als ik terugben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.