Jump to content

Handig


xxRolie.

Recommended Posts

Hallo,

Naar mijn weten is er nog geen topic die gewoon handige dingen vermeldt.

Misschien zijn jullie een keer iets in het spel tegen gekomen wat gewoon onwijs handig is.

Ik heb het hier trouwens over GTA Vice City.

Wat ook wel handig is, als je naar de Ammu-Nation in Downtown gaat, en je doet die schiet oefening, wanneer je klaar bent je opeens veel meer kogels hebt voor je pistool.

Als je tenminste de gewone pistool hebt.

Misschien zijn jullie zo ook nog dingen tegen gekomen!?

Dan is het misschien leuk om het hier te vermelden!

Gewoon handig toch? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las laatst op wikigta.nl dat wanneer je veel sterren hebt en je geen zin hebt om er op een of andere manier die heel lang zal gaan duren er vanaf te komen.

Of als je geen zin hebt om gearresteerd te worden, je gewoon even moet pauzeren en dan het laatste spel gaan laden. Dan mis je wel een stukje, maar dan zijn je sterren weg.

En wat misschien ook wel handig wat eigenlijks op hetzelfde neerkomt is dat wanneer je in de buurt van een safehouse bent, snel kan opslaan en dan het spel weer gaan laden.

Je sterren zijn weg, maar de criminal rating is waarschijnlijk wel weer hoger geworden!

Bron: wikigta.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Zet hem vlak voor de garage stap uit en hij gaat open rij dan heel snelde auto erin voordat hij weer dicht gaat.

Bij mij werkte dit niet, bij een motor is me dat wel een keer gelukt. Kon ik dus 4 motors in de garage zetten, en ze staan er nog steeds.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me ook logisch Bossinkje, als ik je screen zo bekijk zie ik de eerste garage van het Hyman Condo en daar kan je automatisch vier voertuigen in kwijt zonder dat je er moeite moet voor doen. Als je bijvoorbeeld in een garage in Sunshine Autos een derde voertuig wil plaatsen zal je zien dat dit niet lukt en moet je het voertuig zo dicht mogelijk tegen de ingang parkeren. Stap vervolgens uit zodat de garage open gaat en duw of rijd de auto de garage in. Je zal de 'poort' heftig zien trillen, maar vanaf dan heb je wel een voertuig meer tot je beschikking.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me ook logisch Bossinkje, als ik je screen zo bekijk zie ik de eerste garage van het Hyman Condo en daar kan je automatisch vier voertuigen in kwijt zonder dat je er moeite moet voor doen. Als je bijvoorbeeld in een garage in Sunshine Autos een derde voertuig wil plaatsen zal je zien dat dit niet lukt en moet je het voertuig zo dicht mogelijk tegen de ingang parkeren. Stap vervolgens uit zodat de garage open gaat en duw of rijd de auto de garage in. Je zal de 'poort' heftig zien trillen, maar vanaf dan heb je wel een voertuig meer tot je beschikking.

Nee hoor, dit is een garage voor 3 voertuigen. Want als je snel op je motor springt, wil de garagedeur dichtgaan, en als je de motor erin hebt gezet, gaat de garagedeur klapperen. ;) Dit is trouwens ook niet de eerste garage, maar de tweede. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het klopt wat jullie zeggen.

Ik zet mijn auto voor de garage. :puh:

De garage (klep) gaat dan niet open, ik stap uit terwijl ik handbreak ofzo in gedrukt hou, hierdoor blijft de deur van je auto openstaan.

Dan ga ik voor de garage staan, hij gaat dan wel open, ik stap snel in mijn auto en rij er in.

Maar bij mij zijn trouwens wel auto's verdwenen na een poosje. :puh:

Ik weet niet waar dat dan aan ligt.. :duh::puh:

Naja, nog bedankt.!

Link to comment
Delen op andere websites

dat heb ik ook bij het hyman condo bij de eerste garage kan je er 4 voertuigen inzetten.

dus ik had allemaal bussen er in gezet( geen coaches )

en na een paar keer saven waren ze weg dus moest ik weer voor bussen gaan kijken :duh::duh::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

dat heb ik ook bij het hyman condo bij de eerste garage kan je er 4 voertuigen inzetten.

dus ik had allemaal bussen er in gezet( geen coaches )

en na een paar keer saven waren ze weg dus moest ik weer voor bussen gaan kijken :duh::duh::duh:

Dat had ik dus ook!

Kon ik alles weer opnieuw zoeken! ;)

Maar goed.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem hebben meer mensen, maar dit probleem doet zich ook bijna alleen maar voor bij de Hymancondo-garage. Alle andere garages gaan standaard tot 1 of 2, en met handigheid tot 4, als je er dan nog meer bijzet gaat er wel één automatisch weg.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Dat probleem hebben meer mensen, maar dit probleem doet zich ook bijna alleen maar voor bij de Hymancondo-garage. Alle andere garages gaan standaard tot 1 of 2, en met handigheid tot 4, als je er dan nog meer bijzet gaat er wel één automatisch weg.

Ja dat klopt.

Daar heb je gelijk in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...