Jump to content

Handig


xxRolie.

Recommended Posts

Ik zie het nut van zoveel auto's in een garage niet in. Veel auto's kun je gewoon op een parkeerplaats vinden, dus als ik eentje nodig heb, steel ik er gewoon eentje!

Dat kan, maar als je zegmaar daar opslaat is het wel handig dat je wat auto's hebt! (A)

En anders moet je eerst weer naar die plek toe voor die ene auto..

Je weet zelf! ;)

That's the reason.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

hallo mense!

(ben nhier net nieuw, dus graag geen reacties ofzo op mijn profiel, dat komt nog.)

ik had een vraagje over gta vice city. is er een cheat ofzo om een politie of leger outfit te krijgen om lekker op de leger basis te kunne lope zonder gelijk vermoord te worden? of weet iemand anders een manier waarop ik zo'n outfit kan krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mense!

(ben nhier net nieuw, dus graag geen reacties ofzo op mijn profiel, dat komt nog.)

ik had een vraagje over gta vice city. is er een cheat ofzo om een politie of leger outfit te krijgen om lekker op de leger basis te kunne lope zonder gelijk vermoord te worden? of weet iemand anders een manier waarop ik zo'n outfit kan krijgen?

Loop naar het police station van Washington Beach.

Ga erin, loop naar links dan kom je in de badkamer. Ga naar de douches en pak de outfit. Hij is pas beschikbaar na de missie "No Escape" en die kan je pas krijgen bij het kopen van de "Malibu Club" en die kan je pas kopen na het halen van "Shakedown"(120000 eurotjes).

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien handig om erbij te zetten dat dat politiepak ook al na Copland te verkrijgen is, en daar heb je geen 120.000 dollars (geen euro's:)) voor nodig. Deze missie komt wel ná Shakedown, maar verschijnt gewoon op Vercetti Estate. Verder is het hele verhaal hetzelfde, komt op dezelfde plek e.d.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...