Jump to content

Ik kan Gta San andreas Niet Uninstallen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb San andreas op me pc, sinds ik mods wou downloaden deed hij het niet meer, ik heb hem geprobeerd te uninstallen maar dan geeft hij hele tijd foutmeldingen, ik heb toen alles van die map van San andreas verwijderd en nu wil ik hem weer installen, maar ik moet hem eerst uninstallen en nu doet hij het nog niet, ik heb ook nog in me map Rockstar Games Vice city staan, mischien heeft dat er iets mee te maken?

Geplaatst:

Dit hoort in het SA fora ;). Heb je screens van de foutmelding, of welke foutmelding geeft hij?

Geplaatst:
Dit hoort in het SA fora ;). Heb je screens van de foutmelding, of welke foutmelding geeft hij?

Hij geeft dit als foutmelding:

>SetupDLL/SetupDLL.cpp (469

PAPP: grand theft auto San andreas

PVENDOR: Rockstar Games (http://www.rockstargames.com/)

PGUID: D417C96A-FCC7-4590-A1BB-FAF73F5BC98E

$10.50.0.125

@ Windows XP service pack 2 (2600) IE 7.0.6000.16674

Dan geeft ie ook zo'n foutmelding geluidje en Een kruisje dat het niet kan

Geplaatst:

Stop je CD er eens in. En ga eens naar Deze computer. Rechtermuisknop op de CD en dan Openen. Dan klik je op Setup. Lukt dat?

Geplaatst: (bewerkt)
Stop je CD er eens in. En ga eens naar Deze computer. Rechtermuisknop op de CD en dan Openen. Dan klik je op Setup. Lukt dat?

Of je wacht gewoon totdat de pop-up van GTA San Andreas komt en je selecteert uninstaleren ;)

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Hij is Eigelijk van me vriend SA ik heb het self ook SA mara niet die problemen dus ben ff voor hem aan het opplossen hij is net offline gegaan maar als hij weer online is vraag ik het so snel mogelijk, sorry

Geplaatst: (bewerkt)

Of je wacht gewoon totdat de pop-up van GTA San Andreas komt en je selecteert uninstaleren ;)

Maar hij zegt dan toch dat hij het niet kan installeeren? Ik denk dat hij dat bedoeld ;)

En kan hij anders zich hier niet even registreren? :7

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Maar hij zegt dan toch dat hij het niet kan installeeren? Ik denk dat hij dat bedoeld ;)

En kan hij anders zich hier niet even registreren? :7

Hij wil niet installeren maar uninstaleren. Dat is dus het verwijderen van je spel, niet het er op zetten van GTA San Andreas. Als hij het wél wil instaleren, moet 'ie dat natuurlijk wel het goede woord gebruiken :7

Geplaatst:
Geloof me, Als je dat doet uninstalleerd SA ook ;)

Tuurlijk, dat weet ik ook wel.

Woops, Verkeerd gelezen. Sorry :schater: Nou, Maar weer verder gaan met het probleem :puh: Hartstikke Off-topic :schater:

Geplaatst:
Geloof me, Als je dat doet uninstalleerd SA ook ;)

Tuurlijk, dat weet ik ook wel.

Woops, Verkeerd gelezen. Sorry :schater: Nou, Maar weer verder gaan met het probleem :puh: Hartstikke Off-topic :schater:

hij heeft de cd erin gestopt en klikt op SA tekentje op deze computer, hij doet niks

Geplaatst:

Hallo mensen

ik ben de vriend van simager1.

ik had mods gemaakt voor autos en die in me sa gezet.

na 3 autos liep die vast en toen deed me gta het niet meer

ik kom op het beginscherm en als ik dan mijn (poppetje) open dan loopt ie halverwege vast.

dus ik probeerde hem te uninstallen maar dat werkt ook niet.

weet iemand wat ik moet doen.

p.s. dat setup werkte niet

Geplaatst:
Even de back-ups terug plaatsen zodat die mods weggehaald worden. ^_^

Hij heeft niks meer hij heeft alls verwijders, alleen het icontje nog :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...