polligie1 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 ik ben net begonnen met missies doen en ik weet niet waar "the river" is, daar moet je die auto dumpen wie het weet zeg even als je wilt! alvast bedankt! Reageren
cj101 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Je moet gewoon de auto in het water dumpen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Het handigste is om een aanloop te nemen met de auto en dan eruit springen, aan de achterkant van Vincenzo's kantoor is een goede plek. Succes met de missie! Reageren
Fido Dido Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Er is geen 'The River' je moet gewoon ergens het water in rijden met de auto, je moet wel van te voren eruit springen. Zoals al is gezegd, bij Vincenzo's huis zou het moeten lukken. Reageren
Swiggers Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Als ik jou was zou ik even deze pagina doorlezen. Onder aan de pagina staat precies wat je moet doen. Bewerkt: 31 augustus 2008 door DSgregor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.