Vegeta Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Mijn Signatures 1e sig2e sig3e sig voor battle zamg0d14e sig voor forumrunner 5e sig voor battle tegen aartdognau6e sig voor bombaah7e sig 8e sig Mijn TutorialsAnime Sig tut Bewerkt: 18 augustus 2008 door Vegeta Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Om te beginnen wil ik zeggen dat het fantastisch is dat je dit al kan omdat je een beginner bent. Ik ga de 2de en de 5de raten omdat ik de rest niet zo mooi vind. De 2de: Erg mooie signature ik vind het fantastisch hoe je die C4D erin hebt bewerkt. Goede keuze van render en brushes al konden er in de brushes wat kleur zitten. Wat ik ook een beetje jammer vind is dat de tekst je aandacht van de render afneemt. Maar voor de rest echt een mooie sig! Rate:7.8/10 De 5de: Erg mooie sig,de achtergrond loopt mooi mee met de render en dat vind ik zo mooi aan deze signature. Wel vind ik jammer dat hij een beetje overlicht is aan de rechterkant van de render. Ook je Tekst kon wat beter ingeblend want zo lijkt het echt alsof hij er op geplakt is. Voor de rest is ie echt wel mooi! Rate:8.2/10 Ik had niet echt zin in een lange speech dus heb ik het maar kort gehouden. KUTGW! Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Gaat iedereen nu een eigen galerij beginnen??? Naja, ik geef een gemiddeld cijfer omdat ik niet alle sigs apart ga raten: 7.5 Reageren
bombaah Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik hou er van Ik vind het prachtig gedaan zé gast RESPECT !!! Reageren
Vegeta Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) * Update * Ik heb weer een sig gemaakt dit keer een aanvraag van bombaah @zamg0d1 : en toch won ik de battle van je xD Bewerkt: 14 augustus 2008 door cesar Reageren
MitChSz Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Erg mooi vooral die 2de en die 5de ik geef een gemiddeld cijfer van 8.2 Ik vindt ze echt heel mooi geworden vooral door de kleurencombinatie. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Allemaal stuk voor stuk mooi sigs alleen vind ik die DBZ met de Blauwe Achtergrond best wel lelijk. Ik vind de achtergrond er totaal niet bij passen\ RATE GEMIDDELD: 9/10 Reageren
Vegeta Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Bedankt voor de rates jongens. *update* Signature erbij en Tutorial Reageren
Vegeta Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Het is eigelijk Vegeta's Showroom maar mijn nieuwste sig met VEGETA erop : Reageren
BigM Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Het is eigelijk Vegeta's Showroom maar mijn nieuwste sig met VEGETA erop : Ik vind dat je goed gebruik van kleur hebt gemaakt, Ik vind tekst wel iets Té. Maar toch mooi. Verder vind ik hem wel beetje simpel, Je kan zo de effecten zien die jij gebruikt hebt. 6. Gebruik meer effecten, Wees gedurft. Iets ''lelijks'' maken is géén optie. Reageren
Vegeta Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Jah vorie keer dat ik iets drufde was het meteen slecht en ik wou het niet te druk maken, en geloof me je hebt alle effecten niet gezien. Er zit een gaussian en motion blur achter vegeta. En die vleugelachtige c4d was wit ik heb met blur van de render de kleuren erop ge-overlayed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.