Jump to content

Niko Bellic = Next generation Claude (Gta II)


frankyyguy

Recommended Posts

Hallo, leden. Ik heb eens goed na zitten denken. Herrineren jullie Claude speed nog van Gta 2? Hij leek erg veel op Claude van Gta III. Veel mensen denken dat Claude Speed van Gta 2 de zelde persoon is als Claude van Gta III.

Enkele bewijzen dat dit onmogelijk is:

Claude Speed (Gta 2) had Blond haar

Claude Van Gta III had bruin haar

Claude Speed van Gta 2 was qua doen en laten Behoorlijk anders dan Claude van Gta III (Ook Praatte hij)

Claude van Gta III heeft nog nooit een woord gezegt. (zelf denk ik ook dat ze dit gedaan hebben om mensen maar niet te laten denken dat ze de zelfde personen zijn. (wel erg toevallig dat ze de zelfde "Kleding" hadden.)

Claude Speed is dood gegaan in 2013.

Ook stond er in Gta IV op een graffiti muur zo iets als dit: R.I.P Claude. (plus meerdere characters) Claude (Gta III)

is dus dood (2007)

Ok, dat waren bewijzen dat ze niet de zelfde personen kunnen zijn.

Wel zijn ze geinspereerd op elkaar. In Gta III werd dit dus hun "uiterlijk" Meer kleding.

Gta 2 hoorde niet bij de "Story Line" van gta 3. Gta 3 is namelijk begonnen met een velledig nieuwe Time Line en nieuwe Personage's.

Na alle Series van de next generation Gta's van ps2 en zo kregen we een Nieuwe Gta met een "Volledig" NIEUWE Time Line waar hier OOK geen Personage's terug zullen komen uit vorige Gta's. Toch zal Rockstar Hoogswaarschijnlijk nog steeds de zelfde namen gebruiken van de Steden in de Gta series. Maar kun je deze Steden nu de zelfde Steden noemen als Gta had op de "Vorige" Console? (Ps2 xbox) Nee, alleen de sfeer is een "beetje" het zelfde (iegelijk is niets het zelfde) Gta IV heeft dus een Next generation Stad Liberty City!

Dit was het zelfde in de "Clasieke" gta's. Hier had je ook Liberty City, Vice City en San Andreas. Waren dit nu wel de zelfde steden? ABSOLUUT NIET! Ik ga er ook vanuit dat dit het zelfde verhaal zal worden als in "Volgende" gta's op de Nieuwe Console.

Ik denk dan ook niet dat dit "Alleen" om de STEDEN gaat, maar ook om de aankomende main characters

Net zoals dit het blijkbaar het geval was als in GTA 2 en GTA III.

Let maar eens goed op de personage "Niko Bellic".

Niko Bellic heeft iets Misterieus aan hem. Het is namelijk nooit bekent geweest waar hij nou eigenlijk vandaan komt. Viel dat jullie al op?

Veel Mensen denken dat hij Russisch is, maar dat is hij niet. Zelf heeft hij in het spel al eens gezegt dat hij NIET Russich is, dus "dat" verklaart al alles.

Later kwamen er geruchten dat Niko Bellic uit Serfie kwam, omdat hij Serfiesch spreekt. Maar dat hij Serfiesch spreekt, wil "niet" zeggen dat hij ook daadwerkelijk Serfiesch IS! In landen zoals Bosnie, slowakaie, albania (hoe je dat ook schrijft ^^) Spreken ze ook Sefiesch!.

Kortom Rockstar wilde dus niet dat mensen zouden "Weten" waar hij nou vandaan komt, vandaar dat ze ook altijd hebben gezegt dat hij ergens uit "Oost Europa" komt. (Die beschrijving zegt eigenlijk al genoeg)

Het is de bedoeling dat "Dit" het miserieuze van hem is.

Waarom wilde Rockstar dat dit Misterieus aan van hem is? Whats the point??

Antwoord

Gta IV is de eerste Gta van de nieuwe Console, en speelt zich af in Liberty City Net als het het Geval was in Gta 3.

Dus daarom wilde Rockstar dit hoogstwaarchijnlijk ook zo hebben met de Main Character Niko Bellic!

Claude uit Gta III had namelijk OOK iets misterieus aan hem net als Niko Bellic had.

Bij Claude was het namelijk de vraag "Waarom hij nu niet praatte en WIE hij nu eigenlijk is"

Opvallend toch? Beide Character hebben ALLEBIJ iets Misterieus waarbij alle gamers zich iets van af vragen, waar meestal nooit antwoord op zal komen.

Dit hebben Claude (Gta II) en Niko Bellic (Gta IV) met elkaar gemeen.

Toch zijn beide Personage's niet de zelfde characters net als Claude uit gta III ook Claude uit Gta 2 Niet is.

Ze zijn alleen op elkaar geinspireert.

De reden dat het misterieus moet blijven waar Niko Bellic vandaan komt, is dus hoogstwaarschijnlijk om iets gemeen te hebben met Claude! En waarom moet dat? Omdat ze dit het zelfde wilden hebben als in Gta 2 en 3.

Apparte manier van Games verzinnen, maar Rockstar heeft hier blijkbaar wel HEEL erg diep over na gedacht.

Ik had het zelf nooit verwacht, maar ga er maar van uit dat dit waar is.

Wachten op een nieuwe Gta kan geen kwaad, en hier zal hoogstwaarschijnlijk blijken dat De volgende Main Character iets gemeen zal hebben met "TOMMY VERCETI"

Onthoud nu dat dit waarchijnlijk geen "Comeback van Tommy Vercetti zal worden, maar dat deze Characters ook iets gemeen zullen hebben. Ze hoeven niet eens op elkaar te lijken. (Dat was namelijk ook niet het geval met Niko Bellic en Claude) De volgende Main character kan net zo goed een vrouw zijn, of een afro amerikaan.

Even terug waar ik eerst was. Niko Bellic Unlocked namelijk ook de kleding van Claude! (Gta III)[/font]

Daarom zie "ik" Niko Bellic dus, als een "Next Generation" Claude in een andere Story line als ANDERE Personage en verleden.

Kom maar op Next Generation Tommy Vercetti in Next Generation Vice City! _O_

En ps:

Vergeet AUB niet de tekst te lezen voordat je een comment stuurt, want dat is de enige manier om het met me eens te zijn! :cya: Anders klinkt dit namelijk als "ONZIN"

Oja, ik bewerk het even: De Titel moest zijn: Niko Bellic = Next Generation Claude (Gta III)

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • frankyyguy

    11

  • Tomo_Tanker

    6

  • Wienish

    4

  • zezima0014

    4

Niko Bellic is een Servische immigrant. Geen connecties tot GTA III of zoiets. Van Niko Bellic weet je zowat zijn hele levensverhaal, als je goed hebt opgelet tijdens dates en uitjes met je vrienden, alle cutscenes hebt bekeken etc.

Bewijs: Missie: Romans Sorrow. Daar praatten Niko en Roman over hoe slecht het nu is, en komt Niko aan met de herinnering toen ze nog in Servie waren, en een gebouw helemaal aan gort was geslagen. het enige wat ze vonden was een fles Wodka. Ze zaten er en toen.. [hier houdt Roman op met praten, hij wil er niet aan herinnerd worden][/font]

Verder weet je hoe het zit met Niko en Bulgarin [/font]

De kleding is gewoon een kleine EE. Niets meer.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Niko Bellic is een Servische immigrant. Geen connecties tot GTA III of zoiets. Van Niko Bellic weet je zowat zijn hele levensverhaal, als je goed hebt opgelet tijdens dates en uitjes met je vrienden, alle cutscenes hebt bekeken etc.

Bewijs: Missie: Romans Sorrow. Daar praatten Niko en Roman over hoe slecht het nu is, en komt Niko aan met de herinnering toen ze nog in Servie waren, en een gebouw helemaal aan gort was geslagen. het enige wat ze vonden was een fles Wodka. Ze zaten er en toen.. [hier houdt Roman op met praten, hij wil er niet aan herinnerd worden][/font]

Verder weet je hoe het zit met Niko en Bulgarin [/font]

De kleding is gewoon een kleine EE. Niets meer.

De naam serfie is nooit in gta IV uitgesproken. Ze spraken alleen serfisch en Niko kwam uit Oost Europa.

sorry voor de dubbel Post

Link to comment
Delen op andere websites

Van alle GTA personages weet je wel het meest van Niko :7

Claude (III) = Je weet datie vriend is van Catalina, die je als CJ in SA hebt gedated. Hij wordt verraden. verder niets bekend.

Tommy (VC) = geen idee, nog nooit gespeeld. Ik moet het nog wel doen. :|

Carl (SA) = Hij ging naar LC, gaat terug voor zijn moeder, komt onderweg Catalina tegen die later met Claude weggaat. Verder is er geen relatie met andere GTA's. Hij gaat verder en moort iedereen uit die in zijn weg zit ofzo

Edit @ Above: Nouja, hij groeide op in Oost Europa waar oorlog was. Overduidelijk ergens in Joegoslavie dus.

http://en.wikipedia.org/wiki/Niko_Bellic#Niko_Bellic

http://en.wikipedia.org/wiki/Bosnian_War

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Niko Bellic is een Servische immigrant. Geen connecties tot GTA III of zoiets. Van Niko Bellic weet je zowat zijn hele levensverhaal, als je goed hebt opgelet tijdens dates en uitjes met je vrienden, alle cutscenes hebt bekeken etc.

Bewijs: Missie: Romans Sorrow. Daar praatten Niko en Roman over hoe slecht het nu is, en komt Niko aan met de herinnering toen ze nog in Servie waren, en een gebouw helemaal aan gort was geslagen. het enige wat ze vonden was een fles Wodka. Ze zaten er en toen.. [hier houdt Roman op met praten, hij wil er niet aan herinnerd worden]

Verder weet je hoe het zit met Niko en Bulgarin

Niko komt uit Joegoslavië, maar er wordt nergens iets gezegd over het echte land waar hij vandaan komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Niko Bellic is een Servische immigrant. Geen connecties tot GTA III of zoiets. Van Niko Bellic weet je zowat zijn hele levensverhaal, als je goed hebt opgelet tijdens dates en uitjes met je vrienden, alle cutscenes hebt bekeken etc.

Bewijs: Missie: Romans Sorrow. Daar praatten Niko en Roman over hoe slecht het nu is, en komt Niko aan met de herinnering toen ze nog in Servie waren, en een gebouw helemaal aan gort was geslagen. het enige wat ze vonden was een fles Wodka. Ze zaten er en toen.. [hier houdt Roman op met praten, hij wil er niet aan herinnerd worden]

Verder weet je hoe het zit met Niko en Bulgarin

Niko komt uit Joegoslavië, maar er wordt nergens iets gezegd over het echte land waar hij vandaan komt.

Precies, dat is het misterieuse verhaal van Niko Bellic. (Waar hij vandaan komt) Ik zelf denk ook dat R*star dit expres voor zich hielt, om iets gemeen te hebben met de character "Claude" uit de eerste 3D Gta wat toen Next gen was. (Om toch een beetje memo op te wekken. Waarom had Claude speed uit gta 2 dan zo veel gemeen met claude uit Gta 3?

Zelfde verhaal Alleen dan was het de kleding en uiterlijk.

Edit: In gta 3 (toen toen de naam claude nog niet bekent was) Kreeg de main character verschillende namen:

"Handy man", Fido en meer namen "weet niet meer precies wat voor naam.

Kortom: Claude de main character was dus "de main character without a name"

In gta IV Heeft de main character ook "NET ALS" Claude verschillende bij namen in het spel, Zoals:

Yokel, Russian, Fu*king Serb, Polack, That slavick drug dealer enzovoort.

Niko Bellic, wordt hoogstwaarschijnlijk dus vergeleken met claude, (vandaar ook de unlockbare Claude Suit![/font]

Niko Bellic wordt ook wel: The main character without a Country genoemt. Achteraf bleek claude dan wel een naam te hebben, maar Niko Bellic heeft ook een Country, alleen WAAR was dat? Tja, dat blijkt misschien later net als Claude "CLAUDE" blijkt te heten ^_^

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

mogelijk dat die link er is maar ik hoop niet dat de volgende gta vice city als stad heeft geef mij maar eens een gta in europa eens iets anders dan de amerikaanse steden.

hier loopt net wat teveel politie rond, denk je ook niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een beetje een slap verhaal, omdat je enige argument is: "ze hebben allebei iets mysterieus." Iedereen die mysterieus is, is dus een andere generatie van Claude?

ja, want er is nog geen volgende gta waarbij je hoort te merken dat een volgende main character geinspireert is op Tommy vercetti. We horen het van zelf wel, geloof dat maar. Trouwens dat ene argumen zegt al veel, want als je de tekst goed gelezen hebt, weet je al van claude speed af uit gta 2. Hij was ook niet claude uit gta 3. Claude uit gta 3 is geinspireert op claude speed, vandaar ook die SUIT.

Klik ook is op dat youtube filmpje, inplaats er altijd maar weer vanuit te gaan dat onzin is. ik zei trouwens ook niet dat Niko Bellic Claude is, maar geinspireert op hem. soort van Next gen opvolger als totaal ander personage. Daarom verwacht ik het zet zelfde bij een volgende gta main character. (Misschien krijg je daar ook wel een Tommy vercetti SUIT)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...