Jump to content

Niko Bellic = Next generation Claude (Gta II)

frankyyguy

Recommended Posts

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• frankyyguy

11

• Tomo_Tanker

6

• Wienish

4

• zezima0014

4

diep gedacht, maar ik zou niet weten wat het voordeel voor rockstar zou zijn om het zo te doen??

waarom zoude ze t zo doen? ik denk dat als je zo'n spellenserie maakt dat er toevallig altijd wel dingen bij gedacht kunnen worden,

de kleding van claud kan ook gewoon als EE erin zijn gezet, maar gamers bedenken dan weer een diepdoordacht verhaal erbij zodat er wel weer een link komt met de oude gta,

als je het mij vraagt is dit klare onzin, maar wie weet

Delen op andere websites

mogelijk dat die link er is maar ik hoop niet dat de volgende gta vice city als stad heeft geef mij maar eens een gta in europa eens iets anders dan de amerikaanse steden.

hier loopt net wat teveel politie rond, denk je ook niet?

bwa hier heeft tog niet elke agent een eigen wagen zoals je op cops ziet en wees gerust in de vs heb je veel meer politie op straat

het verschil zit hem in de verkrijgbaarheid van (zware) wapens wat hier veel moeilijker is.

Italie zou leep zijn met de maffia clans maar in belgië zou ook leep zijn kan de hoofdpersonage terug een oost-europeaan zijn zitte er hier ook genoeg :D

Bewerkt: door freestyla
Delen op andere websites

mogelijk dat die link er is maar ik hoop niet dat de volgende gta vice city als stad heeft geef mij maar eens een gta in europa eens iets anders dan de amerikaanse steden.

hier loopt net wat teveel politie rond, denk je ook niet?

bwa hier heeft tog niet elke agent een eigen wagen zoals je op cops ziet en wees gerust in de vs heb je veel meer politie op straat

het verschil zit hem in de verkrijgbaarheid van (zware) wapens wat hier veel moeilijker is.

Italie zou leep zijn met de maffia clans maar in belgië zou ook leep zijn kan de hoofdpersonage terug een oost-europeaan zijn zitte er hier ook genoeg :D

Muwhaha, ik hoef in mijn omgeving maar een ding

verkeerd te doen en er staat politie voor mijn neus

of voor de deur ;)

Delen op andere websites

Dit hele verhaal is gewoon onzin. Hij is Oost-Europees. Ik vind hem zelf gewoon Servisch, want dat dacht ik eerst ( het is ook mogelijk) en ik zou het nu niet meer leuk vinden als dat in 1x niet zo zou zijn. En Frankyyguy, of hoe je het schrijft, leer alsjeblieft eens spellen. Sommige fouten zijn echt niet normaal.

Serfies?

Misterieus?

Het is echt vervelend om te lezen.

Delen op andere websites

Dit hele verhaal is gewoon onzin. Hij is Oost-Europees. Ik vind hem zelf gewoon Servisch, want dat dacht ik eerst ( het is ook mogelijk) en ik zou het nu niet meer leuk vinden als dat in 1x niet zo zou zijn. En Frankyyguy, of hoe je het schrijft, leer alsjeblieft eens spellen. Sommige fouten zijn echt niet normaal.

Serfies?

Misterieus?

"Ik vind hem zelf gewoon Servisch"

Het gaat hier niet om meningen, maar we proberen achter

de waarheid te komen :')

Anders kan ik ook zeggen:

"Ik vind hem zelf gewoon Russisch, want dat dacht ik eerst

(het is ook mogelijk) en ik zou het nu niet meer leuk vinden als

dat in 1x niet zo zou zijn"

Btw: waarom katten op andermans spelfouten? De enige spelfout

die ik in z'n laatste bericht zie is "argumen", verder hooguit wat

hoofdletters en leestekens vergeten o.O

Bewerkt: door Wienish
Delen op andere websites

Ik zei niet dat hij daardoor Servisch ís, maar dat ik dat vind. Het lijkt mij gewoon logisch, en dat dacht ik al vanaf het begin dat ze het over Servië en Servisch hadden.

En die spelfouten zijn gewoon vreselijk irritant.

Bewerkt: door Tomo_Tanker
Delen op andere websites

Serfies?

Misterieus?

Ik spel zoals ik wil, blijf alsjeblieft ontopic, en hint voor jou lees eerst de tekst voor te posten, ik heb niet voor jan met een kort achternaam dit ALLEMAAL op zitten schrijven. Omdat ik toevallig servisch verkeert scrhijf kan ik niet spellen? ik wil niet overdreven klinken, maar Nederlands is een van mijn beste vakken (alleen mensen maken wel eens fouten in taal)

Het verhaal is geen onzin, onthoud maar wat ik heb gepost en je zal zien op een dag dat dit verhaal helemaal geen onzin is. Lui om me tekst te lezen? Stuur dan geen post..... :duh::cya:

Bekijk dat filmpje ook maar eens inplaats er vanuit te gaan dat dit onzin is. Als een Moderator een vermoede had geloof je het meteen... Waarom gewoon forummers niet? Ik heb niet zomaar een vermoeden, dus post alsjeblieft niet of lees eerst de tekst...

Damn :bonk:

Delen op andere websites

Inderdaad, ik zie ook een mysterieuze band in.

Ze zijn namelijk allemaal hoofd personages van GTA :duh:

En Niko komt uit servië of rusland is gelul, want hij komt uit de computers van Rockstar. rofl.

waar slaat dat nou op...?

Ik zei niet dat hij daardoor Servisch ís, maar dat ik dat vind. Het lijkt mij gewoon logisch, en dat dacht ik al vanaf het begin dat ze het over Servië en Servisch hadden.

En die spelfouten zijn gewoon vreselijk irritant.

Omdat hij toevallig Servisch spreekt, wil dat niet zeggen dat hij dat ook is, anders zouden ze wel zeggen "Serbia" inpplaats van "The Old country" Lees me Topic tekst beter ok? of anders stuur niks.

KIJK ME FILMPJE eens..... Maarja, geloof wat je wilt, dat moet je zelf weten, maar ik weet het zo iezo zeker

En hou eens op over spelfouten, het is geen Vak Nederlandse taal Topic.

Bewerkt: door frankyyguy
Delen op andere websites

Ik heb je hele post gelezen, en het is allemaal gewoon veel te ver gezocht. Ik heb dat filmpje ook bekeken, maar dat bewijst niks aan beide kanten.

zo iezo = sowieso*

Als Nederlands je beste vak is, wil ik niet weten hoe erg het met de andere is.

Ohja.. (edit).. Wat is dat nou weer voor een onnozele uitspraak, dat ik het wel zou geloven als een Mod zo'n vermoeden zou hebben, waar slaat dát nou weer op? Dan zou ik het ook niet geloven.

Bewerkt: door Tomo_Tanker
Delen op andere websites

Sterk wat je daar allemaal zegt FrankyGuy.

Maar ik denk ook dat ze iets met elkaar te maken hebben, omdat die gta's zich in Liberty City afspelen, en ook omdat de gta's waar je het oer hebt altijd met een nummer vanachter zijn. (gta 2, gta 3 en gta 4)

Bewerkt: door zezima0014
Delen op andere websites

Ik heb je hele post gelezen, en het is allemaal gewoon veel te ver gezocht. Ik heb dat filmpje ook bekeken, maar dat bewijst niks aan beide kanten.

zo iezo = sowieso*

Als Nederlands je beste vak is, wil ik niet weten hoe erg het met de andere is.

Ohja.. (edit).. Wat is dat nou weer voor een onnozele uitspraak, dat ik het wel zou geloven als een Mod zo'n vermoeden zou hebben, waar slaat dát nou weer op? Dan zou ik het ook niet geloven.

doe maar beidehand ;) zolang je het maar niet recht in me gezicht zei.. jij hebt echt geluk dat ik je niet ken.... #Edit oja tuurlijk daarom haal ik altijd tienen zonder te leren (niet dat ik een studiebol ben)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...