zezima0014 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Stop is met dat spelfouten gel*l! Vergissen doet iedereen wel is, en het is onmogelijk dat je alles perfect schrijft! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomo_Tanker Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 doe maar beidehand zolang je het maar niet recht in me gezicht zei.. jij hebt echt geluk dat ik je niet ken.... #Edit oja tuurlijk daarom haal ik altijd tienen zonder te leren (niet dat ik een studiebol ben) Whaha, dat klinkt echt heel eng hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 doe maar beidehand zolang je het maar niet recht in me gezicht zei.. jij hebt echt geluk dat ik je niet ken.... #Edit oja tuurlijk daarom haal ik altijd tienen zonder te leren (niet dat ik een studiebol ben) Whaha, dat klinkt echt heel eng hoor. Ja lach maar klinkt nou echt komisch he...? anyway ik heb gezegt wat ik kwijt wou. Om hier nou over te beginnen ruzien (ook nog wel om mijn spelfouten ) komt wel héél erg kansloos over vind je niet...? En dan heb ik een "laag" plafonnetje hahaha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 @ tomo t is zomervakantie, geen nederlandse les, het is niet zo dat ie alleen maar onduidelijk praat, het zijn alleen bepaalde woordjes, servisch had ik ook niet zo 1,2,3 vloeiend goed geschreven. zo nu weer ontopic JJAAAAAAA misschien is het wel zo die theorie denk jullie niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomo_Tanker Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik vind het niet heel kansloos over komen hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Waar jullie allemaal ruzie over maken!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Waar jullie allemaal ruzie over maken!!! idd, om een spel (ik zelf ben hier over gestopt, ivbm tomo die redenen zoekt om me af te katten) "schrijffouten" . discuseer gerust verder over dit onderwerp, ikzelf ben er een beetje klaar mee... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomo_Tanker Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik maakt alleen maar een opmerking, jij ging erop in. Maar ik hou er nu wel over op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Fwoe, vrede op GTAforum (toch dit topic ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.