robinbenthem Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Help, na blow your cover missie zou je direct een M op het beeld moeten zien om de nieuwe missie van Manny te spelen (Puerto Rico....). Ik heb alles gespeeld dus ook missies bruce maar ik krijg geen M..Wie weet hoe ik nu verder moet.. Ik krijg overigens wel Playboy X in beeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVMASTAH Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Help, na blow your cover missie zou je direct een M op het beeld moeten zien om de nieuwe missie van Manny te spelen (Puerto Rico....). Ik heb alles gespeeld dus ook missies bruce maar ik krijg geen M..Wie weet hoe ik nu verder moet.. Ik krijg overigens wel Playboy X in beeld Doe gewoon de missie van Playboy X en kijk wat er dan gebeurt. Wacht anders een paar dagen (ingame) en save je game een paar keer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robinbenthem Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Help, na blow your cover missie zou je direct een M op het beeld moeten zien om de nieuwe missie van Manny te spelen (Puerto Rico....). Ik heb alles gespeeld dus ook missies bruce maar ik krijg geen M..Wie weet hoe ik nu verder moet.. Ik krijg overigens wel Playboy X in beeld Doe gewoon de missie van Playboy X en kijk wat er dan gebeurt. Wacht anders een paar dagen (ingame) en save je game een paar keer. Dat heb ik ook geprobeerd maar ook dan nog niets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA FREAK_32 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 probeer manny is te bellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA FREAK_32 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 probeer manny is te bellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA FREAK_32 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 sorry voor dubbel post Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 @Hierboven:Tripple post Cruise anders een beetje of save een paar keer na elkaar zodat er wat tijd voorbij gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robinbenthem Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Het is gelukt..Ineens verscheen een M..Bedankt!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.