Jump to content

een paar vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een keer geprobeert een slamvan te tunen maar die domme garage ging niet open ik trap er tegen(ooit een keer ergens eerder gelezen) maar wertke ook niet ik vond het best wel jammer want ik kom bijna nooit een slam van tegen dus ik was kwaad :angry:

weet iemand hoe dat kan ofzo

:(:(:(

Geplaatst: (bewerkt)

Die slamvan ken je alleen in LS tunen in die garage voor low-riders .

Je moet EDIT gebruiken als je nogmaals wilt posten ;)

Bewerkt: door >ThomaS<
Geplaatst:

En waarom die grotere vliegtuigen niet opengaan, dit is omdat je nog geen vlieg-diploma hebt, dit kan je verdienen op het einde van de Desert.

Geplaatst:
ik heb een keer geprobeert een slamvan te tunen maar die domme garage ging niet open ik trap er tegen(ooit een keer ergens eerder gelezen) maar wertke ook niet ik vond het best wel jammer want ik kom bijna nooit een slam van tegen dus ik was kwaad :angry:

weet iemand hoe dat kan ofzo

:(:(:(

volgens mij was je bij de verkeerde garage ;)

en als je hem in een gewone garage wil doen dan weet ik het niet dat slaan helpt bij mij ook niet altijd dan moert je op start kliken en als je bij de map bent weer op driehoekje :rolleyes:

(ik weet niet of dit ook werkt bij de mod garages <_< )

Geplaatst:
En waarom die grotere vliegtuigen niet opengaan, dit is omdat je nog geen vlieg-diploma hebt, dit kan je verdienen op het einde van de Desert.

oke bedankt ik zal het direct proberen

maar eerst kijken of ik die klote missies nu keertje wel lukken :angry:

maar bedankt

groetjes maarten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...