bombaah Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik vind dat van de 2 signatures de lettertypes niet goed zijn :$ :$ :$ :$ :$ Reageren
Vegeta Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Dan heb je pech want k heb de psd file al verwijderd en geloof me k heb alle lettertypes geprobeerd en deze was de beste. Reageren
bombaah Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ok, nix aan te doen, maar alvast bedankt Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ok, nix aan te doen, maar alvast bedankt Ook ik kan het niet meer terugdraaien, bovendien moet je niet allebei in je sig zetten. Dat mag niet, is te groot. Je zal moeten kiezen . Reageren
Vegeta Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Nee want ze zijn slim hoor want als je nu iets groters doet dan komt er bijvoorbeeld maar de helft van dat heb ik opgemerkt. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Nee want ze zijn slim hoor want als je nu iets groters doet dan komt er bijvoorbeeld maar de helft van dat heb ik opgemerkt. Vroeger in het begin dacht ik dat ook, maar het is zodat de pagina niet al te lang wordt. Je sig is dan nog steeds te groot, waardoor je sig als nog wordt verwijdert. Bewerkt: 13 augustus 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.