StrongBongSmoke Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 I'm hungry for sex and murder; zo bedoelt die volgens mij, want in de eerste missie van eddie low gooit die een tas weg. Reageren
Robin B Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) I'm hungry for sex and murder; zo bedoelt die volgens mij, want in de eerste missie van eddie low gooit die een tas weg. Dan is hij necrofiel ! Ik weet eigenlijk niet wat ie heeft . Maar een 1 daagse reis naar de TBS zal goed voor hem wezen . Bewerkt: 15 augustus 2008 door Robin B Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 whahah gelukkig is het allemaal maar fictief he mensen? Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 whahah gelukkig is het allemaal maar fictief he mensen? Ja, dat zou je bijna vergeten . Reageren
Robin B Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 whahah gelukkig is het allemaal maar fictief he mensen? Yep . Maar zo'n gestoorde moordenaar kan je niet vergeten . Reageren
straydoggs Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 whahah gelukkig is het allemaal maar fictief he mensen? ja watn voordat je t weet is er weer een taxi weg Reageren
AXIO Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 whahah gelukkig is het allemaal maar fictief he mensen? ja watn voordat je t weet is er weer een taxi weg vind je het grappig als er iemand in rl vermoord word Reageren
straydoggs Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 whahah gelukkig is het allemaal maar fictief he mensen? ja watn voordat je t weet is er weer een taxi weg vind je het grappig als er iemand in rl vermoord word ja Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 I'm hungry for sex and murder; zo bedoelt die volgens mij, want in de eerste missie van eddie low gooit die een tas weg. Dan is hij necrofiel ! Ik weet eigenlijk niet wat ie heeft . Maar een 1 daagse reis naar de TBS zal goed voor hem wezen . Oh bij mij kreeg hij de doodstraf en die heb ik nog zelf uit gevoerd ook Reageren
EE hunter Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 In GTA VC lagen ja in een Butchers shop lichaams delen in de etalage! Eddie Low???? (vast niet maarach... miscchien een vader van Eddie zoals... Frank Low.. oof... bert.. ) (dit is natuurlijk complete onzin maarja!) Reageren
AXIO Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 whahah gelukkig is het allemaal maar fictief he mensen? ja watn voordat je t weet is er weer een taxi weg vind je het grappig als er iemand in rl vermoord word ja veel geluk in de kliniek Reageren
straydoggs Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 whahah gelukkig is het allemaal maar fictief he mensen? ja watn voordat je t weet is er weer een taxi weg vind je het grappig als er iemand in rl vermoord word ja veel geluk in de kliniek dankje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.