jorry95 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 ik heb een mod gedownload waarbij een strech verandert in een rolls royce phantom limo. dan pak ik die uit dan kan ik kiezen uit met driver of zonder driver. wat word daar me bedoelt? Reageren
Pmixer Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 met chauffeur of zonder denk ik ik zou bijde proberen 1, met Chauffeur 2, Zonder ,, Reageren
K.O. Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Het kan ook gaan om de driver van je videokaart of een ander apparaat. Zit er een automatische installer bij die mod? Hoe installeer jij de mod? Kun je een URL geven waar je de mod vandaan hebt? Kun je een afbeelding plaatsen van de foutmelding? Beantwoordt eerst dat rijtje vragen maar eens. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Het kan ook gaan om de driver van je videokaart of een ander apparaat. Zit er een automatische installer bij die mod? Hoe installeer jij de mod? Kun je een URL geven waar je de mod vandaan hebt? Kun je een afbeelding plaatsen van de foutmelding? Beantwoordt eerst dat rijtje vragen maar eens. Ze bedoelen daarmee of je een Chauffeur wilt of niet, zoals Pmxier al zei. Ik weet het 100% zeker, want ik heb die mod ook. Als je voor een Chauffeur kiest dan ga je achter in de limo zitten (je bestuurt de limo nog steeds zelf) . Reageren
Timske Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Lijkt me vet, waar kan ik die downloaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.