Jump to content

Katt Williams in GTA IV


Mr. Sugo

Recommended Posts

Beste leden,

Gister was ik GTA IV aan ut spelen en k dacht laat ik eens naar een Caberet show gaan. Alleen toen zag ik iets raars. Ik kwam langs een cabaret gebouwtje alleen daar was een marker, in plaats van dat je zo naar binnen kunt lopen. Dus ik ga in die marker staan, krijg ik zo'n filmpje van een cabaret-act. En die cabaret was Katt Williams van de band Outkast! :D

Wou ik nog een keertje gaan kan ik er niet meer in, geen marker, deur ging niet open, niets. Mischien is het alleen mogelyk om 's avonds daar naartoe te gaan. :Y

Anyways, dit wou ik dus even kwijt, weet niet of dit al bekend was :N.

PS:

Ik kan zo 1,2,3 niet zeggen welk gebouw het was, welk eiland, want dat ben ik vergeten en ik speelde het op de PS3 van een vriend van m'n zus die z'n PS3 hiernaartoe had genomen en nu weer weg is :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Het was wel bekent dat K.W. als cabaretier erin zit. Het was in het Splitsides gebouw op Algonquin. En ben jij ooit eens een keer naar cabaret geweest in de morgen, ik ook niet dus dat is normaal.

ff offtopic: Ik zag dat jij in Nijmegen woonde, in welke wijk ongeveer. Misschien weet ik dan wel waar. Ik woon namelijk in Groesbeek.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Goede ontdekking. Ondanks ik niet weet wie Katt Williams is, maar dat zal vast wel een bestaand iemand zijn. Ik zelf heb nog nooit zo'n marker gezien, dit zal allicht nog wel een keer voorkomen. ^_^

Hij zei toch dat Katt in de band Outkast zit.

Goed gevonden, heb die carbatier vaker gezien, maar nooit opgevallen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Goede ontdekking. Ondanks ik niet weet wie Katt Williams is, maar dat zal vast wel een bestaand iemand zijn. Ik zelf heb nog nooit zo'n marker gezien, dit zal allicht nog wel een keer voorkomen. ^_^

Hij zei toch dat Katt in de band Outkast zit.

Goed gevonden, heb die carbatier vaker gezien, maar nooit opgevallen :bonk:

Dan zegt het me nog niets. Dus ik weet nog steeds niet wie het precies is. :duh: Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Het was wel bekent dat K.W. als cabaretier erin zit. Het was in het Splitsides gebouw op Algonquin. En ben jij ooit eens een keer naar cabaret geweest in de morgen, ik ook niet dus dat is normaal.

ff offtopic: Ik zag dat jij in Nijmegen woonde, in welke wijk ongeveer. Misschien weet ik dan wel waar. Ik woon namelijk in Groesbeek.

oja nu weet ik het weer :tu:

Mijn wijk heet "Hillekensacker" :Y

Ga je me nu stalken? :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

Gister was ik GTA IV aan ut spelen en k dacht laat ik eens naar een Caberet show gaan. Alleen toen zag ik iets raars. Ik kwam langs een cabaret gebouwtje alleen daar was een marker, in plaats van dat je zo naar binnen kunt lopen. Dus ik ga in die marker staan, krijg ik zo'n filmpje van een cabaret-act. En die cabaret was Katt Williams van de band Outkast! :D

Wou ik nog een keertje gaan kan ik er niet meer in, geen marker, deur ging niet open, niets. Mischien is het alleen mogelyk om 's avonds daar naartoe te gaan. :Y

Anyways, dit wou ik dus even kwijt, weet niet of dit al bekend was :N.

PS:

Ik kan zo 1,2,3 niet zeggen welk gebouw het was, welk eiland, want dat ben ik vergeten en ik speelde het op de PS3 van een vriend van m'n zus die z'n PS3 hiernaartoe had genomen en nu weer weg is :clown:

Al bekend ja :puh:

En hij is eigenlijk oko wel best grappig soms... Op TV kun je 'm ook bekijken ;)

En dat gebouw... *KLIK*

Link to comment
Delen op andere websites

Goede ontdekking. Ondanks ik niet weet wie Katt Williams is, maar dat zal vast wel een bestaand iemand zijn. Ik zelf heb nog nooit zo'n marker gezien, dit zal allicht nog wel een keer voorkomen. ^_^

Hij zei toch dat Katt in de band Outkast zit.

Goed gevonden, heb die carbatier vaker gezien, maar nooit opgevallen :bonk:

Dan zegt het me nog niets. Dus ik weet nog steeds niet wie het precies is. :duh:

Het nummer waarmee Outkast veel succes mee had was "Hey Ya".

Ms Jackson is ook wel een vrij bekend nummer...miss weet je nu wie ze zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Katt Williams zit niet in Outkast, je verward je waarschijnlijk met Andre "3000" Benjamin.

Het verschil:

Andre Benjamin

244.benjamin.andre.092706.jpg

Katt Williams

Katt-Williams-Biography-2.jpg

Ze lijken op elkaar qua stem, maar ze zijn echt anders. Katt Williams heeft ook een muziekcarriére, welliswaar niet zo succesvol als die van Andre Benjamin. Katt Williams is stand-up comedian, en was ook een paar seizoenen te zien in Nick Cannon's MTV show 'Wild 'n Out'.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ver al de comedy shows al eens gezien toen en vond er geen ene echt grappig vooral dienen brit me zen irritante stem kan ik ni zien .

vind het wel geen ontdekking ik verschoot al dat er iemand was die deze club nog niet opgemerkt had er was niks verborgen aan staat icoontje op map

maarja heb gta4 dan ook al lang uitgespeeld en er zo goed alles al gezien wat er te zien valt.

:sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...