Jump to content

domme vraag:

Recommended Posts

Geplaatst:

nou ik kwam pas in een snipa only server enne daar gebruikte ze alleen hande en sniper, sniper was 1 shot = kill en hande ook 1 slag en je ben dood,

hoe kank zegma op mijn dm server dat met maak niet uit welk wapen een headshot word gedaan dat ie dan gelijk dood is,

dat als je met sniper in borst schiet of buik, ook 1 schot nodig heefd, en met pistol 2 schoten in borst,

enz enz enz, is dit mogenlijk ? ( kdenk het niet mai k vraag het ff meschien is het wel mogenlijk wand pas had ik ook iets wat ik d8 niet mogenlijk was maar was heel goed mogenlijk

Geplaatst:

Kijk in -dit- topic, daar een staat bijna dezelfde vraag, en dan de alleronderste post.

Volgens mij is dat wel wat je bedoeld.

groetjes,

Geplaatst:
Kijk in -dit- topic, daar een staat bijna dezelfde vraag, en dan de alleronderste post.

Volgens mij is dat wel wat je bedoeld.

groetjes,

uhm, nee ik kom er niet uit.

tenige wat er staad is een cmd command. schiet ik nix me op.

Geplaatst:
uhm, nee ik kom er niet uit.

tenige wat er staad is een cmd command. schiet ik nix me op.

Maar je kan daar wel een functie van maken:

Zet dit bij OnGamemodeInit:

SendRconCommand("instagib 1");

Niet getest, weet niet of het werkt, maar is het proberen waard :)

Geplaatst:

Ik heb net die rconcommand zitten proberen, maar -volgens mij- gebeurd er gewoon totaal niets

Misschien een check waarbij je kijkt naar de health van de speler, als die onder de 95 komt de health op 0 zetten?

Geplaatst:
Ik heb net die rconcommand zitten proberen, maar -volgens mij- gebeurd er gewoon totaal niets

Misschien een check waarbij je kijkt naar de health van de speler, als die onder de 95 komt de health op 0 zetten?

lees me eerste post, het moet niet bij alle wapes.

Geplaatst: (bewerkt)

Het precies aantal kogels per wapen waarmee je dood gaat kun je niet instellen.

Als een zwaar wapen bijvoorbeeld 10 damage geeft en een licht wapen 5, dan kun je instellen dat je met 90 health over al doodgaat.

Dan heb je met het zware wapen 1 kogel nodig, met een lichter wapen 2 kogels

(preciese damage weet ik niet, zou je uit moeten zoeken)

ps. heb net zitten proberen zelf wat te maken, maar mn pawno werkt half, pawnox helemaal niet en de wiki van samp doet het niet :duh:

EDIT: je bedoeld dat het bij sommige wapens WEL lang moet duren voor je doodgaat? Volgens mij is dat niet mogelijk

Bewerkt: door Ymosky
Geplaatst:
Het precies aantal kogels per wapen waarmee je dood gaat kun je niet instellen.

Als een zwaar wapen bijvoorbeeld 10 damage geeft en een licht wapen 5, dan kun je instellen dat je met 90 health over al doodgaat.

Dan heb je met het zware wapen 1 kogel nodig, met een lichter wapen 2 kogels

(preciese damage weet ik niet, zou je uit moeten zoeken)

ps. heb net zitten proberen zelf wat te maken, maar mn pawno werkt half, pawnox helemaal niet en de wiki van samp doet het niet :duh:

EDIT: je bedoeld dat het bij sommige wapens WEL lang moet duren voor je doodgaat? Volgens mij is dat niet mogelijk

eerste idee was wel goed maar ik heb geen idee hoe ik dat moet maken dat ie dood gaat met een bepaalde damage:S

ma indd zou ik er makkelijk achter kunne kome welk wape welk damage heefd, door op me server ff iemand te vragen om met elk wapen op mij te schiete en kijk ik gewoon hoeveel er af gaat in : /getinfo

ma ik zit meer in over het script hoe ik dat ga doen ik ben geen super scripter, ik script soms zelf dingetjes maar alleen bekende dingen diei k dan iets makkelijker of beter uitvoer, ma een heel nieuwe script functie:S nopes

Geplaatst:

Ik ben er zelf ook niet al te goed in,

Ik zal proberen binnenkort zelf wat te maken. maar kheb er niet veel tijd voor. (ik ben niet echt veel meer met samp bezig)

Tweede mogelijkheid is dat er een goede scripter hier even langs komt lopen. :puh:

In principe zou het moeten zijn bij OnGameModeInit een timer wegzetten, vervolgens een check waarin je gebruik maak van GetPlayerHealth. Zou er ongeveer uitzien als -dit- script van =>Sandra<=

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...