Jump to content

MTA 0.5

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb laatst mta 0.5 gedownload en alles gedaan wat op internet stond. dus ik start vice city op en druk op start mta en w8.... nadat ie klaar is met laden sluit ie zomaar af :huh: :huh: :huh:

weet iemand hoe dat komt?

• 1 maand later...
Geplaatst:
bij mij ist utzelfde

enk heb vc 1.1 en hij staat op 1.1 :( plzz help!!!

Reinstall MTA opnieuw en kijk wat er gebeurd. Je kan natuurlijk ook de versie op 1.0 zetten. :)

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb laatst mta 0.5 gedownload en alles gedaan wat op internet stond. dus ik start vice city op en druk op start mta en w8.... nadat ie klaar is met laden sluit ie zomaar af :huh:  :huh:  :huh:

weet iemand hoe dat komt?

kan je mss een foto zetten <_< want bij mij was de ook maar dan was het goed ;)

Bewerkt: door yuriy
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

hij doet t nie als ik op start game doe segt ie: you are running an modified version of mta client. please reinstal. wa mot k doen? :?

Geplaatst: (bewerkt)

Het programmatje opnieuw installeren... (Reinstall = Installeer opnieuw)

Of misschien heb je een Illigale versie, ik weet niet of het zo is, maar misschien werkt het dan ook niet ...

Koos.

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:
hij doet t nie als ik op start game doe segt ie: you are running an modified version of mta client. please reinstal. wa mot k doen? :?

Je hebt waarschijnlijk mods in je VC zitten haal deze er uit (allemaal). Of reinstall VC.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik hb alle modds vrwijderd maar nu doet ie t nog nie

als vc aan t mta aan t laden is segt ie we are no longer taking error reports for 5.0 :?:?:ch:

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...