Jump to content

Met een bus geld verdienen


cj101

Recommended Posts

Ik zie alleen bushalte's in Las Venturas en in LV heb ik geen bus zien rijden.

bussen rijden vaak in Los Santos Airport daar vind ik ze altijd wel en dan jat ik de eerste die ik zie en dan rijden er ineens heel veel Buss' en Coaches

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit zo'n halte gezien. Wel vaak bordjes omgereden waarvan ik niet wist wat erop stond. En als je stopt bij zo'n bushokje in LV stappen mensen dan echt in (ow, natuurlijk, kan ik ook gewoon proberen).

Trouwens, Kan dit dan ook bij GTAIII?

Link to comment
Delen op andere websites

Goeie tip!

Hebben mensen nog meer tips om snel geld te verdienen? Misschien heb ik er eentje: In LS lopen 2 types rond, één met een zwart hemd (black tank) en één met een white hood. Ze staan meestal stil in de buurt van Grove st. vlak bij Cluckin' Bell. Als je deze doodmaakt laten ze 2000 dollar vallen! Misschien allang bekend bij jullie maar ik zeg t effe.

Gr ebbie

Link to comment
Delen op andere websites

Goeie tip!

Hebben mensen nog meer tips om snel geld te verdienen? Misschien heb ik er eentje: In LS lopen 2 types rond, één met een zwart hemd (black tank) en één met een white hood. Ze staan meestal stil in de buurt van Grove st. vlak bij Cluckin' Bell. Als je deze doodmaakt laten ze 2000 dollar vallen! Misschien allang bekend bij jullie maar ik zeg t effe.

Gr ebbie

Die gasten zijn drugsdealers, en die staan in heel Los Santos.

Als je voor ze gaat staan krijg je een offer. Of je drugs wil kopen of niet.

Maar als je antwoord(maakt niet uit wat)dan wordt je beschoten met een Pistool.

ALs je hem vermoord krijg je een pistool van 15 kogels en ongeveer 2000 dollar.

Klopt dus, dit kan je ook doen maar moet je wel een wapen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand had een hele tijd geleden een soort van kaart gemaakt (een route) waar de bussen rijden in san andreas.

Maar daar ben ik nog nooit een échte bus tegengekomen!

In Vice City kom ik 2/3 kansen dat ik speel een bus te gen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ik heb het nog nooit geprobeerd. Het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat ze dat erin hebben gemaakt. Je kan geen vigilante's doen en geen Taxi missie's. Dus dit lijkt me niet. ^_^

Als je het over IV hebt, daar kan je wel Vigilante doen, en ook Taxi missies voor Roman! Dus eigenlijk kan dit wel! Alleen firefrighter gaat niet, maar ik spuit wel altijd mensen omver! Echt de max!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...