Math Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Hoi allemaal, Het is me gelukt om de savegame te plaatsen dankzij KoE Mzungu. Dank je wel Dit zijn de dingen waar ik hulp mee nodig heb. Missie(s) Stowaway, Flying School, Boat School, Bike School, Driving school: Nee: 1.0: Van de scholen alleen die dingen die nog geen goud zijn, zou ik graag goud willen hebben.: Alvast bedankt voor de hulp! mvg Math GTASAsf1.bFetching info... Bewerkt: 12 augustus 2008 door Math Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 In de eerste plaats moet je nog één subforum verder afzakken: >naar dit subforum<. En dan ga je eerst het topic lezen waarin de regels worden uitgelegd, daar staat ook hoe je een savegame kan uploaden: >klik hier voor dat topic<. Succes Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Math zei: Missie(s) Stowaway, Flying School, Boat School, Bike School, Driving school:Nee: 1.0: Van de scholen alleen die dingen die nog geen goud zijn, zou ik graag goud willen hebben.: Doe ik Ik denk dat je de verkeerde savegame geupload hebt, de laatste missie die is gehaald is Robbing Uncle Sam. Dus nog vrij vroeg in het spel, boven genoemde missie en scholen zijn nog niet beschikbaar. Bewerkt: 13 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Math Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 No shit! ik ga wel ff opnieuw proberen t was ook de 1e keer dat ik savegame plaatste ik kijk wel ff opnieuw;) Missie(s): Stowaway, Flying School, Boat School, Bike School, Driving school cheats: Nee Versie: 1.0 Van de scholen alleen die dingen die nog geen goud zijn, zou ik graag goud willen hebben. Dit moet de goeie zijn de laatste missie die ik hier gedaan heb is: You've Had Your Chips zo niet dan snap ik het ook niet hoor het is de enige savegame die ik heb en ik ben bij Verdant Meadows. Toegang tot alle gebieden in San Andreas. Ik hoop dat het dit keer goed is en dat iemand mij kan helpen. >>> Door -Matthijs-: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik de volgende keer even de 'EDIT'-knop voor dit soort dingen.<<< GTASAsf1.bFetching info... Reageren
Math Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 @ Matthijs Sorry, Ik ben hier nieuw (Is geen excuus weet ik xD) maar ik weet dus niet precies hoe dit in elkaar zit. Langzaamerhand begin ik het te begrijpen.. xD Hoe moet je eigenlijk een savegame weer hier van de site af halen zodat je er weer mee verder kan? Ik heb het geprobeert maar opeens ben ik all mijn savegames kwijt Reageren
Swiggers Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Ookal zet je hem hier op dit forum. Er zijn altijd twee Savegames van één Savegame. Dus als je een Savegame op dit forum zet, dan staat hij nog gewoon bij San Andreas User Files én op dit Forum. Als je je Savegame van dit forum wilt halen, dan moet je gewoon simpelweg het bericht bewerken en dan vervolgens verwijderen. Ik weet niet wat jij met jou San Andreas gedaan hebt. Maar dit lijkt me niet goed. Bewerkt: 14 augustus 2008 door DSgregor Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Math zei: Missie(s): Stowaway, Flying School, Boat School, Bike School, Driving schoolcheats: Nee Versie: 1.0 Van de scholen alleen die dingen die nog geen goud zijn, zou ik graag goud willen hebben. Dit moet de goeie zijn de laatste missie die ik hier gedaan heb is: You've Had Your Chips zo niet dan snap ik het ook niet hoor het is de enige savegame die ik heb en ik ben bij Verdant Meadows. Toegang tot alle gebieden in San Andreas. Ik hoop dat het dit keer goed is en dat iemand mij kan helpen. Ik waag weer een poging. ... nog steeds dezelfde savegame als je eerste post .. laatste missie gehaald: Robbing Uncle Sam. Let goed op het saveslot, als jij 'm in het spel op slot 4 hebt bewaard moet je dus de savegame downloaden met het nummer 4 in de naam van het bestand: GTASAsf4.b. Je kan maximaal 8 savegames hebben, voor elk saveslot 1. Controleer aub eerst je savegame voordat je 'm upload. Bewerkt: 14 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Math Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 _KoE_Mzungu zei: Math zei: Missie(s): Stowaway, Flying School, Boat School, Bike School, Driving schoolcheats: Nee Versie: 1.0 Van de scholen alleen die dingen die nog geen goud zijn, zou ik graag goud willen hebben. Dit moet de goeie zijn de laatste missie die ik hier gedaan heb is: You've Had Your Chips zo niet dan snap ik het ook niet hoor het is de enige savegame die ik heb en ik ben bij Verdant Meadows. Toegang tot alle gebieden in San Andreas. Ik hoop dat het dit keer goed is en dat iemand mij kan helpen. Ik waag weer een poging. ... nog steeds dezelfde savegame als je eerste post .. laatste missie gehaald: Robbing Uncle Sam. Let goed op het saveslot, als jij 'm in het spel op slot 4 hebt bewaard moet je dus de savegame downloaden met het nummer 4 in de naam van het bestand: GTASAsf4.b. Je kan maximaal 8 savegames hebben, voor elk saveslot 1. Controleer aub eerst je savegame voordat je 'm upload. Ik snap het niet You've Had Your Chips was de laatste missie die ik had gedaan in slot 1 en ik uploade de missie in slot 1 toch? Nu is het probleem dat ik mn savegames kwijt ben op een of andere manier en ik nu compleet overnieuw moet beginnen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.