Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

dit zijn nog een paar sigs die ik had liggen en ik ben net nieuwe hier, leuk forum :)

coldblood.png

XTiMo.jpg

babesig.png

Bewerkt: door Denimo
Geplaatst:
Mooi gedaan

8.35280 / 10

je rate verkeerd:

Raten

In ons Graphics Forum raten wij wat uitgebreider dan normaal. Niet alleen leden de hemel inprijzen met knap gedaan en fantastisch, maar ook tips meegeven en uitleggen waarom je iets vindt is erg belangrijk.

Wij willen graag zien dat je bij elke rate of stem die je geeft je mening te onderbouwd, dus vertellen waarom je dat vindt of wat die gene er aan kan verbeteren. Dit maakt het voor degene die zijn design laat raten ook stukken leuker en heeft er vaak ook nog wat aan.

wil jij dus voortaan ook zo raten want als je zegt mooi gedaan hebben mensen er niet veel aan.

VOORBEELD:

Mooie sigs . Ik zie dat je er echt tijd aan hebt besteed.  bij de Playboy X sig is aan de rechterkant een fout (of hoort dat zo?)
8/10

het voorbeeld is ook meteen mijn rate

Greetz ^_^

Geplaatst:
Mooi gedaan

8.35280 / 10

je rate verkeerd:

Raten

In ons Graphics Forum raten wij wat uitgebreider dan normaal. Niet alleen leden de hemel inprijzen met knap gedaan en fantastisch, maar ook tips meegeven en uitleggen waarom je iets vindt is erg belangrijk.

Wij willen graag zien dat je bij elke rate of stem die je geeft je mening te onderbouwd, dus vertellen waarom je dat vindt of wat die gene er aan kan verbeteren. Dit maakt het voor degene die zijn design laat raten ook stukken leuker en heeft er vaak ook nog wat aan.

wil jij dus voortaan ook zo raten want als je zegt mooi gedaan hebben mensen er niet veel aan.

VOORBEELD:

Mooie sigs . Ik zie dat je er echt tijd aan hebt besteed.  bij de Playboy X sig is aan de rechterkant een fout (of hoort dat zo?)
8/10

het voorbeeld is ook meteen mijn rate

Greetz ^_^

nee dat hoort zo vond ik wel vet :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...