Jump to content

Help met verderkomen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Dit is een beetje raar ik was klaar met de missie "high noon", toen ging de telefoon(in sa) , toen heb ik ik op return gedrukt.

Nu krijg ik dat telefoontje niet meer terug, en kan ik niet meer verder met de missie.

Weet iemand hier antwoord op?

Alvast heel erg bedankt. :tu:

Geplaatst:
Heb je echt geen tekentjes meer op de map staan? Dat zouden eigelijk een vliegtuigje of een 'D' moeten zijn... :?

Nee, alleen dat tekentje van dat vliegtuig in de woestijn.

Maar ik moet de missie ook in het "Caligula's Palace" doen.

Maar zou het mogelijk zijn dat je de "Verdant Meadows Aircraft Graveyard" moet doen en dat je dan weer een telefoontje krijgt?

Alvast bedankt.

Geplaatst:
Heb je echt geen tekentjes meer op de map staan? Dat zouden eigelijk een vliegtuigje of een 'D' moeten zijn... :?

Nee, alleen dat tekentje van dat vliegtuig in de woestijn.

Maar ik moet de missie ook in het "Caligula's Palace" doen.

Maar zou het mogelijk zijn dat je de "Verdant Meadows Aircraft Graveyard" moet doen en dat je dan weer een telefoontje krijgt?

Alvast bedankt.

Dat is het probleem, na de vliegschool moet je nog vier missies doen op Verdant Meadows. Kijk daar even bij één van die open hangars. (er moet een Rustler in staan met een rood cirkeltje erbij)

Geplaatst:

Ow, hoe dom kan ik zijn. :duh:

Ik ga ze gelijk proberen of het werkt.

Bedankt hè. :tu:

Ik vond ze wel irritant met die radar....

Geplaatst: (bewerkt)
Ow, hoe dom kan ik zijn. :duh:

Ik ga ze gelijk proberen of het werkt.

Bedankt hè. :tu:

Ik vond ze wel irritant met die radar....

Jah, ik had ook moeite om die missies te vinden, maar uiteindelijk ging ik op de map kijken, zette de legend aan, en daar stond iets op, maar ik weet wel dat het met missies te maken had. Ben ik erheen gegaan en heb ik de missie N.O.E enzo moeten doen (na de vliegles uiteraard) :)

Bewerkt: door -Matthijs-
Overbodige afbeelding verwijderd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...