Jump to content

Wachtwoorden


Bierbuikje

Recommended Posts

De makkelijkste manier om de inhoud van je "mijn documenten" voor andere gebruikers te verbergen, zit gewoon ingebouwd in windows XP.

Ga naar het start-menu en druk mt de rechtermuis op "Mijn Documenten", en kies dan voor eigenschappen.

Op het laatste tabblad staat bovenaan een verhaal met een checkbox.

Ik heb een Engelse versie, daar heet de optie "Make this folder Private" en ziet het er zo uit:

post-748-1218574069.png

In het nederlands zal het iets zijn als: "Maak deze map prive" ofzo.

Als je die checkbox hebt aangevinkt, heb alleen jij nog toegang tot die folder.

Dit werkt echter alleen als je een NTFS bestandsysteem hebt, en mogelijk zal de folder ook bereikbaar zijn vanaf het administator account.

Een andere oplossing is een hulpprogramma instaleren, zoals bijv Private folders (van Microsoft)

Link to comment
Delen op andere websites

De makkelijkste manier om de inhoud van je "mijn documenten" voor andere gebruikers te verbergen, zit gewoon ingebouwd in windows XP.

Ga naar het start-menu en druk mt de rechtermuis op "Mijn Documenten", en kies dan voor eigenschappen.

Op het laatste tabblad staat bovenaan een verhaal met een checkbox.

Ik heb een Engelse versie, daar heet de optie "Make this folder Private" en ziet het er zo uit:

post-748-1218574069.png

In het nederlands zal het iets zijn als: "Maak deze map prive" ofzo.

Als je die checkbox hebt aangevinkt, heb alleen jij nog toegang tot die folder.

Dit werkt echter alleen als je een NTFS bestandsysteem hebt, en mogelijk zal de folder ook bereikbaar zijn vanaf het administator account.

Een andere oplossing is een hulpprogramma instaleren, zoals bijv Private folders (van Microsoft)

Sinds wanneer gebruik je Windows in het Engels? Niet genoeg geld? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds wanneer gebruik je Windows in het Engels? Niet genoeg geld? :D

Nee hoor :D , Ik heb al mijn software op Engels staan. Ik wordt namelijk gek van die kromme Nederlandse vertalingen van microsoft.

Woei! NL heeft soms rare vertalingen ja.

Btw, hebben jullie 2 computers thuis? Dan kun je hem mogelijk bespieden. Of je laat een programma om de 10 seconden screens nemen. Misschien kijkt hij wel niet bij jou. :D

En als je pr0n ofzo downloaded, zet het in je TEMP map van Windows en als je vader erachterkomt gewoon zeggen dat het reclame was. Ik krijg ook op goedkope Image-hosts steeds pr0n voor mijn neus.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Idd ikt reclame is de antwoord voor al je problemen :D Geloof me je kan op elke een of ander manier hem iets wijs maken door te zeggen virus maar jij hebt dat je gwn privacy wilt hebben. Als je b.v. foto van je vriendin op je pc hebt staan wat k laatst had werd mijn vader boos :7 dus k met mijn reclame/virus :Y

K heb ook xp en alle andere programma's in engels is veel beter als je hulp nodig hebt want alle hulp is meestal in het engels en k snap mijn pc beter in het engels

Bewerkt: door cesar
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...