Mr CJ Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 is inport en export nodig om de100% te bekomen Reageren
Silverwing Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 is inport en export nodig om de100% te bekomen Inderdaad,dat is nodig voor de 100%. 1)Gebruik in het vervolg de zoekfunctie 2)De walktrough van gtagames.nl is ook erg handig Reageren
Cisse Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Je moet het hele bord dat bij het schip met de kraan staat in San Fierro doorstreept zien te krijgen. Hoe doe je dit? - Gewoon de namen van de autos die op dat bord staan ergens opschrijven en wanneer je in een auto zit die op die lijst staat, dan moet je ermee naar die kraan rijden en dan vervolgens in de kraan gaan (in het cirkeltje + driehoekje drukken). en dan zet je de auto op het schip... Reageren
>ThomaS< Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Ja kan zo ook.. Maar als je in een auto of op een motor stap die op die lijst staan wordt dat linksboven in je beeld ook aangegeven.. das wel handig Reageren
Kraay Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 wel zorgen dat ze nog heel zijn, dan krijg je er meer geld voor B) en dat is altijd handig Reageren
Mathiz Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 (bewerkt) ja idd ik kreeg voor de euros €250.000 tip repareer ze in de pay en spray bij wangs cars en rij via het spor naar de kraan Bewerkt: 18 maart 2005 door Mathiz Reageren
Kraay Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 ja idd ik kreeg voor de euros €250.000tip repareer ze in de pay en spray bij wangs cars en rij via het spor naar de kraan de doe ik ook altijd :lol: en in plaats van alle namen opteschrijven of toevallig in de goede auto stappen kun je er ook een foto van maken Reageren
The Godfather Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 en in plaats van alle namen opteschrijven of toevallig in de goede auto stappen kun je er ook een foto van maken of je kijkt bij de walkthrough en print het uit :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.