MalibuClub Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Millie Perkins wilt me die creditcard ofiets maar niet geven. Ze belt me ook nooit, ik moet altijd maar langsgaan voor een ''date'' Ik heb de missie Saint Mark's Bistro ook nog niet gehad ? dit is best wel vervelend, want ik heb voor de rest ook geen missies meer.. als iemand me hiermee zou willen helpen graag. alvast bedankt! Bewerkt: 12 augustus 2008 door MalibuClub Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Heb je de missie Green Goo al gedaan? [ meer informatie ] Voor Millie Perkins: trek eerst het >Gimp Suit< aan en stap dan in de marker voor een date. Je hoeft dan niets te doen, alleen een kop koffie drinken. Per date komt er dan 10% bij, je hebt 35% nodig voor die keycard. Of je gaat langs en schiet haar dood, dan heb je gelijk die keycard. Succes Reageren
Fontaine Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ga op een date, schiet haar overhoop en doorzoek haar huis. (Kan echt) Reageren
MalibuClub Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 bedankt allemaal! ik heb nu de keycard van millie, maar ik kan nu niet verder ? ik krijg geen missies.. heel appart.. kunnen jullie me daarmee nog even helpen heel erg bedankt!! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Upload je savegame dan kijk ik er even naar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.